°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

srijeda, 13.09.2006.

_ povratak !!!! _

evo i mene malo bre da se javim...
skola je super,nema strebera,samo skice poput nas----
zajebavamo se prije skole malo ja i crvena
,slusamo korn,ona ni kurca ne kuzi rijeci,umjesto fuck that kaze da govore pohte i tako :))))))
bila ja jucer po gradu,trazila tenisice i na kraju zavrsila u silveru i kupila neke tamo-----uglavnom strava su!!
cule smo od pticice na grani da nekome smeta kako se ja oblacim da se furam na svakog i tako
pa evo da vam kazem da je korn meni kao hip-hop metal--trash metal pa se furam na siroko ili crno,kome smeta nek lijepo pusi kurac!!!!sta je romina,nista se ne javljas???kako je tebi tamo??sreli smo maju pa nam je pricala svasta

eto ljudi,gonite se svi u picku materinu,pozdrav!!!!


peace out! flegmA