°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

utorak, 30.05.2006.

boze moj ovi sjebani hakeri....... blago meni..

eto dosla ja danas na net i bio joki na msn-u.......

kod njega i lux nut

naravno sta ce joki nego pocet neke hakerske spike
da bi mi nakon nekog vemena rekog da mi je ubacio neki kurac

ja sam popizdila...
neki jebeni troj .. tak mi kaze antivirus
i sad ja tream njemu dat 10 kn da mi on to izbrise

uglavnom upo mi u komp i ubacio neki svoj experiment
i sad ak mu digne zivce on to meni aktivira i to mi navodno srusi sustav

HELP..... kak to sjebat?????
stavio mi je to sta vec je (tako kaze) u system 32
ja sam poludila ......
i jos me on sad ucjenjuje
i poslo mi sliku od mog sustava........ s kompa..
ma mislim super

i onda kaze... nas di ces to naucit??? google....
jebem te ja kroz usta........ pitat cu ja vec nekog
grbiča il onog metalca
oni če znat

fuck you!!!!!

dobro valjda nece bit nis

neki ljudi su se na mene raspizdili,...
neke sam ja odjebala
neki se opet poceli pretvarat
neki su prekinuli
neki se poceli bahatit
...........pun kurac covjece-.............svega
jedva cekam srednju majke ti


_flegma_poz