°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

petak, 26.05.2006.

ahh :((((

ove nedjelje mi imamo krizmu.....
neznam ni sta cu obuc..
kupila sam neku crnu suknju pa mi stara nakon nekoliko dana
pocela srat.. da nije to maturalna il sprovod
MA BOLI ME KURAC
- soori za slike :: stavit cu ih sljedeci vikend kad se budemo slikali
matein blog je vracen...
*grby nisi to trebo radit.. al jebiga sta je tu je*

danas bili mi u crkvi i bas mene potrefilo jedno pitanje:::
pito me zamjenik biskupa sta znaci sagrijesiti bludno....
PA KUD BAS MENE JEBOTE!!! i to pred svim ljudima
(kumovi i roditelji od nas 65 krizmanika)
a ja bolesnikusa nes izbrbljala i pocela sutit a svi me gledaju i pocele
se ove kuje do mene smijat. a i ja onda sa njima...
boze moj***

eto samo samo sam se malo javila....
i naravno, ako kojim putem ovo jedna osoba cita MOLIM ju da se ne ljuti!!!


Image Hosted by ImageShack.us

_flegma_wink