spaljene do jaja

16.04.2006., nedjelja

evo bas nista...

OVO JE 3 PUT DA PIŠEMO OVAJ POST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mad
evo mi smo napokon na okupu...do sada smo bile svaka na svoju stranu...
evo od sada cemo vam se malo cesce javljati jer smo sada u jadranovu...
pa cemo vas obavijestavati o...
nininim pijanstvima i pustolovinamaparty
o patrišinim provalamanut
i o vanćinim smijehovimaroflevo Ninica nam jos uvijek masta o Dariu,Patriša o Luki,a vanci o Robiju....hahahahaha....Ma da..gluposti...bla,bla...Evo Sanja se ljuti na nas jer smo mi kod Vanći i pišemo post...he,he...Ma gluposti...Evo ninina izjava:"SVI MUŠKARCI SU SVINJE" mad A...neznam baš al ako Nina tako kaže mora bit tako...
evo mi smo sada jako mirne nemam pojma koji nam je kurac...=(...OVO SE RIJETKO DOGAĐA
no
AAAA...EVO I HAPPY NEWS:DOLAZI NAM SVENKICA (sutra)
eeee...pa to bi bilo sve za danas..javimo vam se brzo...
SRETAN USKRS!!!!

- 19:04 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

luda zajebancija...sranja...da lo bi se pisat...uglavnom mi smo tri spaljene cure iz rijeke...party
EVO JOŠ MALO O NAMA:
nina,a to je naša nina uvijek pouzdana i fina. Nema joj zabave bez pljuge i cuge. Ma ona je luda i naravno najbolja!!!!


Patriša svoj motor vozi,a sere po jednoj kozi. Nije joj ni ta koza ostala duzna,mislila je samo na sebe i svoga muza(btw decka)!!!

Vanči stalno cuga nesto i sve je njoj jako tesko. Alkohol je zivot njen!!
veoma kratko al se nadamo da vam prikazuje bar malu sliku o maloj vanci..

još malo o nini...
Nina stalno o necem masta,razmislja o njemu i masta..Za ekipu ona uvijek je,dala bi sve SA NJOM JE UVIJEK NAJJBOLJE!!!!!



NINA&VANESSA&PATRICIA ARE THE BEST FRIENDS 4EVER!!!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts





EVO MALO PIJESMICA
PRLJAVO KAZALIŠTE-MOJOJ MAJCI
u njenu sobu uđem tiho,tiho bas na prstima
bojim se da ne zalupim glasno vratima
zaspala je zadnja ruza hrvatska
i tek sad kad te nema
tko ce jutrom da me budi
i tek sad kad te nema
dobro znam
ti si bila zadnja ruza hrvatska
ruzo,moja ruzice
sve sam suze isplako
nocu zbog tebe
ruzo,moja ruzice
sve sam suze isplako
i kako sad ovako sam
protiv tuge i oluje
kada smo bili kao prsta 2
prsta 2 jedne ruke
(ruzo,moja ruzice
sve sam suze isplako
nocu zbog tebe
ruzo,moja ruzice
sve sam suze isplako 2X)
Image Hosted by Image Lab ~ 100% Free Hosting



MERLIN-HAJDE NOCS MI DOĐI
zatvori oci pomisli na me
vrati film u prosle dane
tiho u sebi sapni mi ime

zatvori oci kao nekada davno
kad nam je bilo sve do mora ravno
nek tvoja njedra budu mi jedra

hajde nocas mi dodji, svega mi donesi
nocas nesto lijepo treba da se desi
hajde nocas mi dodji, bit ce vina i pjesme
ja bez tebe neznam, ja bez tebe ne smijem

meni je mnogo, a tebi sitnica
ja sam ti uvijek bio samo skica
a nikad slika ni slicica

zatvori oci kao nekada davno
kad nam je bilo sve do mora ravno
nek tvoja njedra budu mi jedra

hajde nocas mi dodji, svega mi donesi
nocas nesto lijepo treba da se desi
hajde nocas mi dodji, bit ce vina i pjesme

Image Hosted by Image Lab ~ 100% Free Hosting



MIROSLAV ŠKORO-MOLI SAM BOGA ZA TE
(ovu sam pijesmu stavila na nas blogach radi patrise..i jednog decka)

prvi sam te poljubio oko moje plavo
(ime sam ti nadijenuo i srce ti dao 2X)
(molio sam boga za te i on mi te dao
da te nemam sto je sreca nikada nebi znao 2X)
a kada jednom odes zlato kada ti slome krila
znaj da si mi u zivotu prva radost bila
(molio sam boga za te i on mi te dao
da te nemam sto je sreca nikada nebi znao 2 X)
(da te nema sto je sreca nikada nebi znao 2X)

Image Hosted by Image Lab ~ 100% Free Hosting


Linkovi

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts







VValiant
AAdventurous
NNeglected
EEntertaining
SSerious
SSerious
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com









PPhilosophical
AAmbitious
TTemperamental
RRespectable
IIntelligent
CCreative
IImportant
AAltruistic

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




NNerdy
IIndustrious
NNew
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





blog layouts

blog layouts







nitko nije znao sakrit suze ko marina imala je oci boje venha boje vena boje JADRANA!!!!!




Image Hosted by Image Lab ~ 100% Free Hosting
OVA SLIKA JE ZA VANCI...

Image Hosted by Image Lab ~ 100% Free Hosting
OVA ZA PATRIŠU...



Image Hosted by Image Lab ~ 100% Free Hosting
A OVA ZA NINU....