hmm...


Get your own Poll!


slikice

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic





































































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari...y€$/n0

dEsIgN bY: zLoChKa DiZz

o meni...

zovem se: paula
prezivam se: kako se prezivaju moji...
volim: puuuno toga i čokoladu!
ne volim: i toga ima puuuno...
slušam: ali ovog ima najviše......

srijeda, 19.03.2008.

ciara



| ajde,rukice ces odmarat poslije... (5) | pR!nTaNj€ | # |

praznici

hehe pa i to nam je došlo! PRAZNICI! tak sam sretna, napokon je završila škola... nažalost sve što je ljepo ne traje dugo... samo 12 dana... a joj! ja ostajem u zagrebu...vi? i da htjela sam vam reć ak znate ono za prvu pomoć... išli smo u 1. mjesecu u novi vinodolski na 4 dana za prvu pomoć , poduka, i sad u pon je bilo natjecanje! bili smo drugi i moooožda prođemo dalje... falilo nam je samo 0.6 bodova (malo više od pola boda) da budemo prvi,al eto mi smo zadovoljni!!!! i čestitam svima koji su prošli dalje! možda se vidimo na gradskom...hehe



| ajde,rukice ces odmarat poslije... (0) | pR!nTaNj€ | # |

patkica mea






adopt your own virtual pet!



srijeda, 05.03.2008.

uf...

već četiri dana ležim u krevetu,imam temperaturu! puknucujoš mi je gore kad pomislim koliko ću morat prepisivat jer nisam bila u školi! baš sad vlada neka virozica jer je puno njih bolesno... ali ima i nešto dobro u tome... hehe! odmaraš, nemoraš ništa radit, imaš puuno vremena i možeš se posvetit nekim stvarima! al ono zbog čega mi je najviše žao je to što moje cure danas igraju tekmu protiv 3.lige! Cure žao mi je kaj nemogu s vama, al držim fige...hehe! pussa!cerekwaveyes

nedjelja, 02.03.2008.

evo nedjelja

i tako ja dočekala nedjelju,jer ak niste skužili sad je točno 00.06h... umorna,već mi se oči sklapaju! neželim razmišljati kak danas moram učit jer su nam profači uvalili puuuno ispitivanja i dva testa...odkad sam se vratila iz varaždina (GDJE SMO IGRALI TEKMU) visim na kompu... a to vam je bilo u 9 i 30 tak da sami zaključite... nisam normalnano! ali sam zato malo tužna jer smo izgubili obje tekme...jedan od razloga je to kaj nismo imali treninga dva tjedna prije tak da nismo dobro igrale...al valjda će drugi put bit bolje...inače treniram odbojku! mislim stvarno ja se tu raspričala a zapravo vam najvažniju stvar nisam rekla! hehe! vidite koliko sam umorna i zato sad idem prat zubićemouthwash,spremit se za krpe i pajkit... pusek... bokmah

subota, 01.03.2008.

slikice

Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator

Glitter Word Generator




Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator

Glitter Word Generator

alicia keys

I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
You and me together
Through the days and nights
I don’t worry ‘coz
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything’s gonna be alright

No one no one no one
Can get in the way of what I’m feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
You you
Can get in the way of what I feel for you

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain

You and me together
Through the days and nights

I don’t worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything’s gonna be alright

No one no one no one
Can get in the way of what I’m feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
You you
Can get in the way of what I feel for you

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try
Try to divide
Something so real
So till the end of time
I’m telling you that

No one no one no one
Can get in the way of what I’m feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
oh oh oh …

...

ej ljudi ovdje možete ostaviti komm ak želite da objavima neki tekst pjesme...bit ću brza!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.