[ah shit počeo novi tjedan mučenja zvanog- ŠKOLA] - Life of Hello Kitty girl...mijau... - Blog.hr [ah shit počeo novi tjedan mučenja zvanog- ŠKOLA] - Life of Hello Kitty girl...mijau... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div> <script type='text/javascript' src='http://track2.mybloglog.com/js/jsserv.php?mblID=2007070120292347'></script>

[ah shit počeo novi tjedan mučenja zvanog- ŠKOLA]
22.09.2008.-18:26

eo ljudi dvaput vam se javljam u dva dana...
je, je...viš viš... a ko če ak neču ja...
i tak...zadnjih dana idemo na dobras...i na kozjak...i kod balte...
ma svugdje...i nekak sam stalno vesela, sami procijenite zašto cerek...
i tako počeo još jedan tjedan škole namcor...pokopaću seee...
dns smo bili na fizici...i pisali smo 5minutni koji je trajo caaaak... 6 min...naughty
ma nije, trajo je 10 min...to nam je prvi test pa je malo povisila...
i taakoca...pisali mi to i lose smo nap... tj. većina nas...
ja sam naprimjer dobila.... peticu- 5...ujeeathumbup


Image and video hosting by TinyPic
prva sljikica...xD

i tako mi bili posli škole na dobrooom...
i bila tamo ova druga ekipica...
i mi ošli sa stražnje strane i dolaze lea i mare...
i voze brkića u kolicima od konzuma...
aaa...kak su bili smešni...
i još se brkić kasnije strgo...mislim, prevrnuo se...uzaas...jadan...
i tak...ja sam zab da nam je danas njemacki..
i idem ja doma i sretnem branka i ovaj veli da ide na njem...
i tako ja doma...i htela sam papati nes al sam se morala zurit pa nisam...
i nakraju sam stigla nekih 10ak minuta kasnije...joj joj...
i ubiti, od sada idu i lea i dora iz d raza s nama na njemacki...
preedobro, bar za mene...vise cemo se zezat i tak...preeloodo ce nam bit...


Image and video hosting by TinyPic
2. slikicazujo

i taaakoca sad sam doma...skidam si pjesmice i pisem ovaj post xD...
evo sad idem pisat zadacu i ucit...
pa vas moram pozzat...
eo pozdravi...

Gabyci mojoj
Štulici- Baltićkoj mojoj najdražoj
Lejici- Gotićki mojoj
Martynici koja je sad vani
Dorici koja sad ide na engleski i ima novi post
Ivi iz 7.d...
i svima mojima frendovima i svima koji me čitaju...
volim vas sve puuno...
i pusu vam šaljem svima- mwa...
pozz...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Xanga>