< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

....piSat cu vam.....o svim moJim zG0dana i nezG0dama....
o SeBi,m0jim freNd0vima.....šK00li.....
ma viDit ce te i SamI...... :=)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Free Music

Free Music



Free Music


°°bl0G0vi ljUdi k0je p0zNam°°
°°mAtEjA i jA°°
°°matejIcHa°°
°°k0nDilI°°
°°b0jAnA°°
°°siMicka°°
°°taCiKa°°
°°sArA....°°
°°mAjA°°
°°dUnjA°°
°°iV0nA°°
°°d0r0TeA°°

°°b0jaNa-dRuGi bL0g....°°
°°miLana...°°
°°iNeS°°
°°eLa°°
°°jELeNa°°
°°aLeXa i eLLa°°
°°tEa°°





°°bL0g0Vi ljUdi k0je ZnAm prek0 bL0ga°°
°°mariNa°°
°°bArbYeIvAnIca°°
°°iViCh°°
°°aNa°°
°°d0rYa°°
°°mArInA°°
°°oNe bIcH°°
°°...sToRy iN mY liFe...°°
°°..aVriLka..°°
°°...mArinA 2°°
°°...2 Little DeViLs...°°
°°...juSt mY LiFe...°°
°°roBBy°°
°°...iWana...°°
°°sUper_cuRa_13...°°
°°piNk...wOrLd°°
°°eLLy°°
°°iWana°°
°°diNa°°
°°pEtRa°°
°°iNeS°°
°°siLwiJa°°
°°maLLa cuRKa°°
°°iWa°°
°°wiKtoR°°
°°maLa tiNa°°



0 mEnI....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...jA saM vaM jeDna
0piČena cuJka....vEjiKa
.sAm zAjeBantica.....
e pa dA....iMe mI je
Iv0nA....dja,dja....z0vU me
Iv0nA,zV0nČicA,IvA.....
zAb0rAvilA sam KaK sE pReZivAm...
iNače žIvim u Bel0m Manastiru
hehe....r0đeNa saM 31.07.93....
aHHa....i u h0r0sk0pu sam lAvica....
iNače joSh maLo pAa cu naPUniT
15 goDiNa...Hh....i tAk....
iDem u LeGenDarNi 8.B
raZred....l0lim ih pUnOo....

L0lim puN0 spaVat....
a zaTim v0lim...
bL0gich,d0bRe ljUde...
mSn,hAjDuK....SmS....
šaLu,zAjeBavat ljUde...
smiJat se...D0BIvAT PeTiCe...
hehe....my m0biTel...
maKe-uP....
j0š viŠe v0lim sv0je frenD0ve....
i naRavn0 0biTelj.....

nE l0lim......pRv0 uČit....
t0 naJvise m0gu reCi mrZim....
onDa....iCi u šk0lu i biTi u nj0J
uMišlJeNe,zAvidNe i Ljub0m0rnE
ljuDe...uF....dInam0 ( s0rry ljUdi)
al jEdn0stavn0....lAž....i nArAVn0
jEdiniCu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


tRenutno neMam baŠ neKi hobi
...ne tRENiram niŠta...m0žDa
budem a j0j kad ce t0 bit....
aJm0 reĆi da mi je h0bi 0vAj bl0g...
i nAraVn0 mSn.....

moJ mSn jE:
maala_zajebana@hotmail.com
i
ludacha001@hotmail.com
...pAa kO hOcE neK si doOdAa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


šT0 se tiČe ljUbAvi B0LJE DA
NiŠt ne k0mentiram....ma nI neĆu...
heh.....k0dA da je T0 vaŽn0...hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...jAa...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...i oPeT jAa....hEh...

...mOji fReNdOwi...

...mOa maTeJa...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...mOa LjUbAW...=)...
...tOo waM jEe mOwa BeStiCa...
...sUpEr cUrAa...oCe pOmOc...
...mAa zaKon jEe...
...naDam sE da cEmOo daLjE i u sRedNjU zaJ...
...LoLiMm jU pUnOo...MwAa...kissrofl


...mOa druGa seKa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...siMiCkAa...dJa...
...mAa ona waM jEe sUpEr...
...zaKoN jeE...OcE PoMoC...
...poGoToWo jE stRuCNjAK zAa ljuBawNe pRobLeMe...
...mWa...kisswink


...moA tReCa sEkA...


...kOndiLi (dEsNOo)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...mOraLa sAm sTawiT owu SLiKu...
...jEr mi NEcE ociTat di jE oNa saMa...
...mAa sUpEr cUrKa...
...nEkaD pOpiZdi sKrOz...
...oNo zaJeBaWa sWe rEdOm...
...oKe cUrKa...dJa...
...mWa...naughtykiss


...taCiKa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...sUpeR jEe ona...
...woLi sE zaJeBaWat...
...oChE i pOmOch...aHa...
...swEe naJ zAa njUu...
...mWa...kissrolleyes


...pJaniCkAa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moA LeGeNda...
...cuRa jEe zaKon...
...woLi sE zaJeBaWat...
...e i DaA SiSaLA SeE...
...mOraLa sam sTawit sLiKu sa mNom...
...jEr njU nEam samu...
...hEhE...
...MwAa...
kissyes


...mOa cUbrAa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...sUpEr cUra...
...wOli sE zaJeBawAt...
...oCe PomOc...
...Ma sWe naJ za njU...
...mWa...kiSiLy...


...pjEwaC...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...LeGeNda...
...woLi sEe zajEbAwaT...
...maA DeCkO jE ZAkOn...
...mwA...kissrofl


...bOkY...

...nEcE mi oCiTat njEgOwu fOtKu...
...Pa waM stawim dRuGi puT...

...sUpEr bOy...
...zaKoN jEe...
...a sTa bi mi bEz njEgA...?
...i njEgOwih zajEbanCiJa...
...hEhE...
...MwA...kisssmijeh


...dOmiC...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...p.s. maL zUji za oWoj fOtKi...
...gOoD bOy...
...woLi zaJeBawAt...
...gRr...
...uGL. sWe naJ zaA nJEgAa...
...mWa...kisssretan



...xD...

...maTeJa i jAa...
...wJeRnE nAwiJaCiCe...XD...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...simiCkAa i jAa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...mOjE seKe i jAa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...mOjE seKe...
...simiCka,koNdiLi i maTeJa...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...kOndiLi,jA i maTeJa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...jAa i kOndiLi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...jAa i maTeJa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...jAa i simAa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...jAa i taCa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...hMm...maTeJja i jAa...=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

......sLikiCe.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

jeans

jeans

jeans

jeans

jeans


Jeans

sun

Kiss

Kiss

MODA

moda

Moda

pretty eye

Glitter

glitter eye

glitter

glitter heels

glitter

red glitter eye

KISS

kiss

love

Love Kiss

love. kiss

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



















°°...pJeSmiCe....°°

....nEmoj pAtiti ni sUzE
liTi aKo me vOlis nEmoj mi kRiti
nE muCi srCe
nE muCi seBe jEr moŽda
i jA vOlim tEbE.....

.....u njEga sam se zAljuBila
aLi on imA dRuGu,a jA
se sAda oSlanJam nA
moJu pRijaTeljicu tUgu.....

...lJubAv je SiLa,
lJuBaV je m0ć,
tK0 zA nju nEzNa
gLup je k0 noĆ.....

...čUvAj moJu sLiku
sRce tE m0jE moLi,
jEr k0piJa tE gLeda,
a 0RgiNal v0Li....!

...miSlim kako dA ti pJesmu piŠem,
a uSput sTalno kiŠem.
I sJetIla sam Se nEke pRoZe,
dA ti jE nApiŠem nA
liStove roZe "jA tE zA rUku m0Lim
jEr te oD srCa VOLIM""....

...kAd se proObudiš i oTvoRiš oči,
puSti neka ljuBav tWoja sRce voDi.
Jer kad dan swaNe i sUnce oBasja
pLanetU,zNaj da te voLim naJwise na sWijetu!

....sUnce guBi zRake kAd zaĐe
za oBlake,iSto taKo moJe srce kad ne
vidi oČi tvoje.
HoĆu da zNaš da sam saMoO twOja,
saMo si ti ljuBav moJa!

...moOje je sRce biLo piJano,
kaJalo se i boLjelo,
davalo i uZimAlLo,
voLjelo i biLo voLjeNo,
oStawljalo i biLo osTawljaNo,
aLi niKad niJe biLo
oVako zaLjubljeno!

...tKo je sad,ti se čuDiš,
oD moJih poRuka lUdiš,
ni daN ni noĆ neMas miRa,
jEr moBitel nePresTano SWiRa!
Ja te voLim,ti me sHwati,
poRuke ti moRam sLati...

...iMas j3dnO srCe
to treBaŠ da zNaŠ
zaTo doBro paZi koMe
da ga daŠ...

...u sRce sam te
zaKljuCala,ne moZes iZaci,
kLjuCic sam izGubila,ne
moGu ga nAci...



ponedjeljak, 25.02.2008.

¤¤...°°...AhA...pa doOšOo vAm ja...h3h3...°°...¤¤

eee...wave...ljuDowi moiIi...pa doOšOo vaM ja oPet...pa da...siGurno neKi misLe aJ naPoOkon da i ta naPise noWi post....pa daa....hehe...ma maLo gUzva kod mene....a znate vi veC kak je toO....aL neCemo mi oDma o toMe....pa siGurno saM vaM fAjiOo...ha?...pa da...kaD sam doBio taK puUno koMentara...pa hWala vam ljuDeki....a bas vaS łołim....pa da.....swe....jaKo....pa da...pa kAk sTe mi vi...sTa ima noWoga kod vas....?a eWo da vaM ja uKratKo pRepRicam sTa se koD mene iZdesaWalo....pa da kreNem ja....ha?...aJ...h3h3

¤...a pa da...pRwo naRawno ko i uVijek sKola....joOj naMa je suPer u njOj...aL kaD je u piTanju oDgoWaranje ili neKi teSt...a uUu...oNda boLje da nas neMa....h3h3....pa daa....jaKo sMo sLozni....toO mi se jaKko sVidja...h3h3....a jBg sTa da raDimo...oWo su naM zadNJi mjEseci zaJedno....aL doro...dRuziT cemo se mi i dalJe...jel TaK...?.....pa da....jooJ danAs sU nas cAk i puStili...auU koOji sMo mi sRetniCi...i tO s maTematike..vaUu....toO mi se vaLj pRwi puT u zIvotu desiLo da sU nas s mAtematike puStili...aJ doro....neBi se ni to deSilo da nijE biLo sJedniCe...h3h3...a doRo...i taK osLe kOndili,joOsa i ja maL luTat...kaO pRawit neKe kRugowe...lol...siGurno sMo neKih 15-sTaK kRugoWa naPravile...lol....a jbg...kaOo oNo neAmo mi niS uCit...aHa..."kao"...a doRo....baR sMo se mALo iSpricale...lol..jeL taK cuRke....h3h3...

¤...e pa da....sTo se tiCe siTuaciJe...nas meDusObno...ma to je doRo...pRijatelji...smo...sTa ceMoO...moRamo se dRuzit....dja....sWi se mi puNo lolimo....i niKo toO ne moZe poKwarit....aL zNate oNo....uVijek se nade neKo ko ce te poVrijedit...a da to ni naJmanje ne oCekujes...aL doro....niKom se ja ne zAMjeram...sam sTo maJo cesCe zbOg toGa budem tuZna....aL naDe se i oNe osObe koJe ce me oRaspoLozit...dja,dja...

KISS kiss kiss

¤...a da....ljuBaw ko ljuBaw....joOj danas saM vec doSta biLa tuZna zBog toGa....aL poMogla mi jedNa osObA U tomM....i hWala mu puNno....dja...a sTa ce saMnom..h3h3....a iSto vRijedi i za ljuBav..."UvIJek paZim da neKog ne poVrijedim,aL uVijek neKo mene moRa poVrijedit"....i doSta mi vise toGa...reKla sam da se viSe ne sMijem zaLjuBljivat...aL mos misLIT m3n3...h3h3.....

¤eO da vaM ja sTawim i neKu PjEsmiCu...tJ...tEksT neke taM pjesme koJu sam nasLa....h3h3....

Što mi radiš to
Antonija Šola

U, na prvu loptu ne igram
ha, na kocku ništa ne stavljam
ti, nočas si pobjedio
a, za druge me pokvario
hej budalo slomit' ćeš mi srce pomalo
pomalo, pomalo ali sigurno

Refren 2x
Što mi radiš to nije normalno
kad me tako ljubiš gubim zrak
ne igraj se s tim ako poludim
zgazit' ću ti srce kao vlak

Što mi radiŠ to nije normalno

U, tvoje sam ime šapnula
na, putu od jave pa do sna
hej budalo slomit' ćeš mi srce pomalo
pomalo, pomalo ali sigurno

Refren 2x

Refren 2x

emo girl

¤eT toLiko od mene....koMentirajte mi i dalje...vRatit cu vaM komenTAre kaO i uVijek....poZZ sWima...(neDa mi se sad tu naBrajat...)....puSek od mene....lolim vas...papa....



| komentari (824) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.