Design by : cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPicEiii..p€opLe..EvO ja odLučiLa naprawit nowi blogach..!!heheyes..Owo je moj nowi blogach... oVaj mi je već drugi,,,imam jedan..al ovaj će bit bolji..imat će puno wiše..sLikicA..i Testowa..bit će i pjesmica.. .za..swe..zaljbljeNe dušiC€..i bolne staRE ljubaVI...crynocry.
TinyPic .ALi molit ću was...ostawljajte mu..puno komowa..obećajem. .wraćat ću wam. ..hehkiss..ALi ak ga ne budete čitaLI..zbriSat ću ga..zaliven: :Pišite mi kaj wam se ne sviđa u mom.blogu. .pokušat cu promijenit..i tak...puffa!!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicKlikni

...!!:.MaLLO o M€ni..:!!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicIME:Marij@, PREZIME:nie vaŽNO..hehezubo NADIMCI:MaLa, MaLena, MAr€... beba... GOd:13,,još malo.14. .Hehwave RAZRED:7.r...dead... MOjI FRENDICE:An@, Marcel@,, Kika,,Dorotea.. .JOPa..B€ky.itd.. StElla,sARa. Latica;TeA.. .MARINA... MOJI FRENDOWI:..Domi ;LUka, NiNo..Dino .... SLUŠAM: CajkE...PoP. .HIp-Hop... .SWee..HEh.. vOLiM:iĆ van..pLesat..msn.. swoje frendowe.. žvak€..sjajiLa..i šminku. . rajfowee,,LOwUUU. .HihzuboNArukwice..rozu i crnu boju... NE WOLIM: dvoLične ljud€..no.umišljene i glUpe osoBe. .kada me boLI trbuh..grrrheadbangmad Kada se netKo ljuti na mene..zbog gLuposti... LJude koji glume..i ne poKazuju kakVI su zaprawo...cigarete..i too..nonobang MOJ MSN: lost_angel994@ hotmail.com Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

=))

Image and video hosting by TinyPic °°KaD saM biLa m@L@ ,rekLi sU mI sraRijI da sU meD i Mlij€Ko dvij€ najslaĐe stwAri. ,a saD kaD saM staRija i iMaM iskusTwa. .. ..sLaĐa su MI tvojA usTa°° Image and video hosting by TinyPic °°akO t€ zabOli prOšLOst,Na MeNe pOmisLI baR..jer sMO nekAd bILI najLJepŠi paR°°Image and video hosting by TinyPic °°i priJe m€ znaLo bOljeti,aL kaO noĆas niKada,i drugi su HtjeLI woLJeti,aL kaO ti NikadA.ti si roĐen da te ZawOlim...a suĐeNo mi Da te iZguBiM°°Image and video hosting by TinyPic °°ZaštO saM njeGa sreLa,zaŠto kad bAš nisAm smjeLa...ZaštO me zaNio pOgLed Oka tvOg?!..i zaŠtO sad Ja saD MoraM paTiT zboG tog?!!°°Image and video hosting by TinyPic °°LJubaW je cigaReta...pOljubaC je dIm..a p€p€o je tuŽna usPOmena Koja ostaJe za njIm°°Image and video hosting by TinyPic °°uŠao sI u moJ€ src€..i ja saM te zawOljeLa..dawNo si izašaO aL te nisaM joŠ preBOljeLa..°°Image and video hosting by TinyPic ° °OprosTi štO šuTim dOk saM s toBOm i štO mi liC€ prekriWa tuga..jeR teŠko je LJubiti usNe Koje je siNoć ljuBIla °°DRUGA°°.. .Image and video hosting by TinyPic°°ZnaM da saM pogrijeŠiLa i kaJat ću se dO kraJa žiwota jer si BiO i OstaO moJ najveĆi grijeH i moJa najVeĆa sramOta...aLi swaKI tvOJ..udaraC..ja Ću podnjeT s smijeŠkom...jer će i dOć daN kad ĆU ja teBe zvaT greŠkOm...°° Image and video hosting by TinyPic°°deČki su kAo liZaLica..OtworiŠ iH i POliŽeš..a oNda baCiŠ..=)°° Image and video hosting by TinyPic˛°°WoLim te NajwiŠe na swijetu..i uwij€k ću te:.!!!°°Image and video hosting by TinyPic°°WoIi me,,WoljEt ću Te,,WaraJ me..UBit ĆU te°°Image and video hosting by TinyPic°°LOwe iS a Pain..Pain is Lowe..ahhH..FUCK LOwe!!!°°Image and video hosting by TinyPic°°PrijaTeLJ je OsoBa kOja Zna swe O teBi..pa te I daLJe wOli..°°Image and video hosting by TinyPic°°°°ZajeBawaJ me Na vLastitU odGowOrnosT..!!!°°°°Image and video hosting by TinyPic°°NiŠta u <žiwOtu ne BoLi..saMO kad nekO uzaLud woLiŠ..°°Image and video hosting by TinyPic°°i hate the way i can't hate you°°Image and video hosting by TinyPic °°WoLIm te BudaLO mawa..a ti meNe ne!!:!:.=(˛°°°Image and video hosting by TinyPic °°NIKad neMOj obanVljat staRU ljubaw,ma kOliKo je wOljeLa..jeR ObnoWiTi ljubaW...znaČi Čitati staRu knjigu...i unaprij€D znaTi..njeN °°KRAJ°°..Image and video hosting by TinyPic°°LJubaw bowi!!!°°=(Image and video hosting by TinyPic°°N€ trČi za nJim..neČeŠ ga stiĆi..okreNi mu leĐa,,i sam će Ti priĆi..°°=(((

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hrImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic°°Tvoje ime će uvijek biti prisutno
u mojim mislima
u mojim snovima
ali ono nikada neće preći
preko mojih usana...°°

... To ti znaš :(Image and video hosting by TinyPic°°Ljubav je vatra, da. Ali nikad ne znate hoće li vam zagrijati srce ili zapaliti kuću.°°

petak, 06.06.2008.

...Swe po maLLO..sreĆa i NesreĆA...LooL..=(

Ey..LJudeki moi..ewo nowi posTek..NisaM zNALa..kaj da napiŠem..jer je SWe biLOo suPer..Četvrtak...NAjbOlje..wiwiw!!..a oNda naVečer..sraNJe..ajMee=(...=(....POčeLi me NekI vrijeĐat..a niŠ..nisam uČIniLa..crycryburninmad..I narawNoo ispaLoo..ja kriwa:..A ja NisaM to rekLa..e sad MI je Fkt dosTa..SAd ga ja naĐem..RAzgovor..i widIm da NIsam kriwa..ubit ĆU boGa..u Nekom..aJmee...smjuccc:.....Ali baRem..iMa neŠ..doBro..ImaM najBOOljeg bracu..na svijetu..HVajjaaaa:..:..I swoje frendiCe..Kooje su uZ meNe...HvaLLa..waM..curKe...wOOllIM ..wasss!!!!:....I jednoG mawog woLim.....xD....Di je MOj mawi???:....WojiM Teee!!!cerekcerekcerek..Ode ja..StavLJat..slikice.,.nowe.. .PUsssaa..PUFFa!!...Bye..!!. .POOooZZ...!!:..sa..BebI moJOj..joPI..!!!!:Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic



| Komentari (242) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.