< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtS... YaP/NoPe

Opis bloga

ma tako za foru......i da mi ostane u siječanju=)


MOJ MSN:
spaljena_manu@hotmail.com

o meni !!!

NAME: manuela(manu)
PREZIME: hm... nije bitno
OSOBE KOJE NAJVIŠE VOLIM:
obitelj (ful spaljena)
jessy (najluđa i stvarno ona mi je puno pomogla)
elyca (spaljena luda i opičena)
endyca (pre spaljena i luda cura)
i jošššššššš punnnnooooooooo osoba !!!
pozzzzz svima i hvala što postojite !!!

Klikni


Klikni


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





muzikaaa.....


Free Music

Free Music



Free Music

slikeeeee.....


Photobucket

Photobucket

emo

pinky but ok.bmp

cool.bmp

petak, 07.03.2008.

napokon new post!!!

ejla ljudowi....već dugo ne pišem post....
ali jbg. kad nisam bila doma nego u onoj
glupoj bolnici....bila sam tamo 11 dana .....
a u ponedjeljak se tream vratit nažalost...
ali sam si napravila new društvo(nikolina,meri,vilim,tedi...)
kojeg je jessy widila....
ma općenito nije baš bilo loše loše....
najgore su mi bile infuzijeeeeee... joooooj
neam wiše šta govorit samo: ostavljaj te mi puno komowwaaa....
pusa i pozzz swima!!!!
*emo_manu*



| Tell Me... (87) | Printaj ne... | napokon new post!!! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.