ponedjeljak, 24.04.2006.

Nije tata.

prošlo je dva tjedna.
bili su praznici pa sam bila na moru sa svojima i nismo mogli ni da smo htjeli. danas sam mu poslala poruku "jebga, čini se da ipak nećeš biti tata smijeh"...

dobila sam mengu ko što možete zaključiti...
bio nam je to prvi put da smo se jebali i mogu reć da je bilo super. ono, i bolje nego kaj sam ja očekivala. trebala sam dobiti odmah negdje tada, ali kasnila mi je. vjerojatno zbog svog uzbuđenja oko toga, a i stresa oko škole. tako sam se ja malo odlučila sprdat i zajebavat ga da se fakat bojim jer mi kasni. smijeh on se jadan živ usrao, brijem da sad negdje slavi nakon primljene poruke... zujo znam da sam zla, ali nisam mogla odoljeti...
imali smo naravno kondom, ali kad si dečko, više vjeruješ ženskoj intuiciji nego nepuknutom kondomu... cerek

a i kaj, bilo bi baš zabavno postati mama.
sa nepunih 16 godina. prezabavno smijeh neznam ko bi me ubio prije... mama, tata ili dečko.

eto, od nekuda moram početi, pa sam mislila da vas jednom kratkom pričicom uvedem u svoju svakodnevnicu... sva ostalo što vas zanima moći ćete doznati iz sljedećih postova ako me nastavite čitati...

kiss kiss

19:49 | ...neki to vole vruće... > 7 < | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.