< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O mich...


Get your own countdown at BlingyBlob.com


Ime:Lana
Prezime:...Zaboravila sam ga!zujo
Godine:...Zaboravite...
Grad:Hollywod(šala)smijeh
Naj frendice:Valentina,Josipa,
Ela,Tanja,Sanja,
Marta,Ines...
Naj frendovi:Mario,Denis,Igor
Patrik,Ivan,Viki,
Dario,Matt...
Slušam:ROCK
Ne slušam:niš osim ROCKA!!!
Kućni ljubimac:Mačak Lordi,pas Leo,hrčak
Ricky,i 2.papige-Lena i Fiki
i zec Tino
Zoo vrt,kaj ne??yes
Obitelj:tata(Mario),mama(Vanja)
brat(Saša) i seka(Lara) i ja (Lana)
Živim u:kući,veliko dvorište.
Volim:glumiti,zajebavati se...cerek
Ne volim:ŠKOLU!!!!!!burninmad
Naj film:The Lord Of The Rings
Naj serija:Smogovci
Naj crtić:The Simpsons
Naj glumac:Orlando Bloom
Naj glumica:Ja!winkwink
Naj životinja:tigar
Naj pjesma:Sve ROCK!!!!
Moj opis:smeđa kosa s plavim pramenovima,
plave oči,159 cm visoka,41 kg,
zgodna,pratim modu...
Ljubav:trenutno s dečkom

TOLIKO O MENI ZA SAD!!!!!!

ovo sam..nacrtana ja!!!
winkwink
blog layouts

blog layouts





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MySpace Layouts

MySpace Layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws

Moji Frendači!

Frendice
Tanja
Zgodna je mršava,
visoka,plavuša,smeđe
oči,luda za dečkima!!!
Smiješna,zeza profače...
Iskrena je ko Bog!
I ide s menom u razred.
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Valentina
Živi u Zaprešiću
sluša rock,zgodna
je,najsmješnija
osoba na svijetu!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ines
Baš je slatka i fora.
Znam ju od vrtića,
i možda još od prije.
Ima crvenkastu kosu,
zelene oči,pjegice,malo je niska
ali slatka,dečki su ludi za njom!
Ide s menom u razred.
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Josipa
Ona je zgodna,živi u
Zaprešiću i susjeda je Valentini.
Ima plave oči,ak se ne varam,
smeđu kosu,visoka i mršava,sluša Rock
i punk,i ima fiksni aparatić i starke.....
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Tea
Ona i Lea su blizanke,
nikad ih nemrem razlikovati!
Totalka su iste,i uvijek nas
zajebavaju s tim,a naj finta je
kad zezaju profesora iz matke!
Slatke su i zakon!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Lea
Ista Tea!Smeđa kosa,
plave oči,mršave,baviju
se jahanjem,odlične učenice,
ali nisu štreberice i zakon su!!!
Ideju s menom u razred.
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Samanta
Zgodna je,crna duga kosa,
nosi zakon naočale,ima crne starke,
mršava i visoka,mješana boja očiju
ide s menom u razred.
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Frendovi
Denis
Presladak je!!!
ima crnu kosu s svakakvim pramenovima.
Ima mišiće i to dobre,visok,trenira nogać i
ide na plivanje i tenis,kak onda nebi imal
takve mišiće?!cerek
Ima plave oči,i zacopan je u mene,a
i ja u njega,zapravo hodamo!cerekcerekcerek
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Dario
Zgodan,dobar,odličan učenik.
i super frend ne znam kaj mu
je,ali stalno me opehava,mene i moje
frendice,ali svejedno mi je super
kompa!I isto ide na nogomet.
I on ima dobre mišiće i crnu kosu.
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Igor
Ok dečko,ne baš posebno
zgodan,al je slatki.Sluša
rock,ima crne starke i
pravi je roker,igra košarku
i rukomet.I hoda s Ines.cerek
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Mario
Baš ga i ne poznam,ide
s Valentinom u razred,al
je slatki.I živi u Zaprešiću.
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ivan
Najslađi je dečko u školi
(tek poslije Denisa)i skroz
je zmotan i šlampav,al to mi
je tak slatko,nikad nezna gdje je
kad smo u školi,skroz je zbunjen!
ALI tak slatki i SUPER!nut
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Patricio
Došao je iz Italije u Hrvatsku,
i to baš u naš razred.Pravi je
šarmer i slatkić.Super govori hrvatski
I svi smo ga oddmah prihvatili!
Voli biti u centru pažnje,i baš je
metro seksualac,ali takvi su talijani!
i tamnoput je i ima mišiće
ko schwarceneger!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Ali meni su svi zakon frendovi!
Ali ovi su mi jedni od naj,naj frendova!!!!
pozdravljam ih!!!!!!!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws

Lana
LOVES
Denis
10011
1012
113
24
Love Level: 24%

Name 1:
Name 2:


Loves-O-Meter
From Go-Quiz.com


subota, 29.07.2006.

Samo da se javim...

Bok ljudi evo samo da vam se javim,kod mene je sve OK!Sad za 5 minuta idem na plažu i nadam se da nema gužve jer je ujutro nije bilo.Ines je danas do pol 12.Ajde bok idem jer se bum inače ''skuhala'' kak mi je vruče idem se odmah bacit u vodu!!!! BOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.