< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

stari moj,ludnica
pišem o svemu!! prijateljstvu,modi,sportu.....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE JA ČITAM I KOJE SVAKAKO MOŽETE POSJETITI:

moja sestra
sara
ja&lucia
nina
veronika
megy
glamour girl
hana
cura s malešnice
anita


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14

o meni:

-nadimak:...spačka junior
-godine: 13
-grad: Zagreb
-kvart: MALEŠNICA
-naj piće: cedevita, gusti sok od naranče!!!
-naj jelo: špagete, sarma....VOĆE!
-opis: plave oći, smeđa kosa, 170
-volim: modu, sport, slikat, pjevat, plesat, igrat tenis, ić van, zabavljat se, tulumarit, dopisivat se i još puuno toga...
-NE volim: umišljene, sebične, pokvarene, ljubomorne i pohlepne ljude! ne volim kad me neko provocira i izaziva...!
-bavim se: tenisom
-muzika: uglavnom slušam sve! od rocka,pop-a, preko domaćeg i stranog pa sve do narodnjaka, al najviše slušam TEHNO!



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

[utorak][26.02.2008.]

dosada...

Ej ekipa... isss vec od 10 mjeseca nisam napisala niti jedan post, katastrofa...a neda mi se covjece rofl dead ...inace kad sam na kompu uvijek sam na msn-u pa nemam bas vremena pisat postove...a danas je izniman slucaj... msn mi nesto steka i nemrem uc, pa pise da provjerim pass itd. I eto sjetila se ja svog blogica,,, belj HM? Inace kod mene nema bas nesto posebno....mislim ima, al nije za javnost belj .....Na novoj godini mi je bilo suuuper! prvo sam sa ekipom malo tulumarila doma a onda kad mi se sisterka oko 8 ujutro vratila iz LUDNICE isli smo na legendarnog DJ UMEKA...smijehsmijehsmijehsmijeh Bilo je super ali malo prekratko...rekli su kao da ce trajat do 12 a zavrsilo je oko 10...al nema veze...jedva cekam da opet dodje, a nebi bilo lose ni da dodje DJ TIESTO dead cerek smijeh
Za zimske praznike isla sam na skijanje..thumbup ---dosla sam doma citavih ruku i nogu...HVALA BOGU!!mouthwash ......evo to bi bilo to od mene za sad, uzivajte pa se cujemo belj,,,,pussssa



[ 25 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.