On ce znati.....
Have I told you lately that I love you
Have I told you there’s no one else above you
Fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles that’s what you do

For the morning sun in all it’s glory
Greets the day with hope and comfort too
You fill my life with laughter
And somehow you make it better
Ease my troubles that’s what you do
There’s a love that’s divine
And it’s yours and it’s mine like the sun
And at the end of the day
We should give thanks and pray
To the one, to the one



Moondance

Well, it's a marvelous night for a Moondance
With the stars up above in your eyes
A fantabulous night to make romance
'Neath the cover of October skies
And all the leaves on the trees are falling
To the sound of the breezes that blow
And I'm trying to please to the calling
Of your heart-strings that play soft and low
And all the night's magic seems to whisper and hush
And all the soft moonlight seems to shine in your blush

SPACEODDITY

23.05.2005., ponedjeljak

IMA LI ILI PAK NEMA NADE, NE ZNA SE....

Evo nisam dugo bila, buduci da rjesavam svoj pravni problemcic....eto to mi je prvi slucaj u mojoj karijeri, a jos nemam diplomu. Jedino sto mi je znanje Pravnog Faxa pomoglo utoliko sto znam koga pitati i sto pitati. Sutra saljem prigovor, nabavila sam Potvrdu o imovnom stanju, dakle, da nemam nista i da sam jadno siroce studentsko, malo sam zvala besplatne pravne savjete, konzultacije s kolegama s foruma, i mogu reci da sam dobila korisne informacije bez da sam platila nekom odvjetniku za savjet. Naravno, jos se nista ne zna, mislim na ishod, ali dobro sto imam bar neki materijalni dokaz, to ipak daje neki ozbiljniji pecat na moj prigovor. Zvala sam cak i Opcinski Sud u Zg, i pitam ja kad ce se rijesiti o mom prigovoru, a ona se nasmije, i kaze, imamo toliko predmeta da nemam pojma, a eto, buduci da im je 3 godine trebalo da mi dostave rjesenje, tj, posto im je trebalo 3 godine da lociraju moje prebivaliste-nista cudno!!!! Da je to bar potrajalo, moglo je sve i zastariti.
Naravno sad mi je problem kako sve to srociti u jednu smislenu cjelinu.
Moram pohvaliti tetu na salteru u poreznoj, naime, kao, trebala mi je potvrda da sam student, ja njoj na to: ali, ja sam sad u Sibeniku, index je kod mene (ja naravno fotokopirala index di se vidi da sam upisala godinu-jer sam se prethodno raspitala), i nakon uvjeravanja, zena me onako milo pogleda i dobijem zeljenu potvrdu- tako da ima nade za nas da udjemo u Europu.
Srecom da sam ponila index sa sobom doma, mislim, ipak koja glupost, i to je dokument, ima pecate, cemu tolika frka za tom potvrdom, a meni istice rok za prigovor...ajd, bila je susretljiva...iskreno bojala sam se kako ce reagirati, sad samo da reagiraju oni na Sudu!!!!
Smijesno mi je to kako slucajevi koji vrijede preko 100 000 kn lagano upadnu u zastaru, a moj od jedva 3000 kn-ne, eh, tribala sam nabit racun do 100 000 pa bi mozda imala srecu :-)
Lijepo li je biti obican smrtnik....i tako ja eto sebe zastupam, pa ako dobijem ista pozitivnog u ovoj borbi za opstanak, ima nade za mene kao buducu dipl.iur., hahahaahah, sala-mala!
Naravno, jos nisam opustena, jedva jedem koliko me to zdere, samo tata zna moju situaciju, mama bi se ispanicarila, naravno, da njih nisam trazila da se uplicu u moja govna,,,, dovoljno sam im problema zadala, a o tome cu jednom prilikom i napisati, kao javnu ispovijed ;-)
Hvala svima koji su me citali, trpili, bodrili :-)

- 11:08 - Pljuni pa prilipi (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S È P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
I’ve been searching a long time
For someone exactly like you
I’ve been travelling all around the world
Waiting for you to come through.
Someone like you makes it
All worth while
Someone like you keeps
Me satisfied. someone exactly
Like you.


MR VAN MORRISON