On ce znati.....
Have I told you lately that I love you
Have I told you there’s no one else above you
Fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles that’s what you do

For the morning sun in all it’s glory
Greets the day with hope and comfort too
You fill my life with laughter
And somehow you make it better
Ease my troubles that’s what you do
There’s a love that’s divine
And it’s yours and it’s mine like the sun
And at the end of the day
We should give thanks and pray
To the one, to the one



Moondance

Well, it's a marvelous night for a Moondance
With the stars up above in your eyes
A fantabulous night to make romance
'Neath the cover of October skies
And all the leaves on the trees are falling
To the sound of the breezes that blow
And I'm trying to please to the calling
Of your heart-strings that play soft and low
And all the night's magic seems to whisper and hush
And all the soft moonlight seems to shine in your blush

SPACEODDITY

13.04.2005., srijeda

POST SVIM BLOGERIMA!!!!!

E sad sam se razbjesnila, mada sam napisala poprilicno dug odgovor na jedan topic u forumu, jos me drzi....pa pitam se kako ljudi mogu biti tako jadni i niski???
Kojim se glupostima bave i kako ih nije sram???
Ma znam ja da na ovom svijetu ima luladi, ali nisam osoba koja se s tim miri i kaze: Ma bas me briga!- ne mogu, i ne mogu se scoolirati. Ponekad me tako neke trivijalne stvari uzrujaju jer imam taj obicaj da se stavljam u poziciju "optuzenog" i sagledavam stvari iz tog kuta. Uglavnom, mozda su neki vec upoznati s tim topicom, ali eto ja sam sad nabasala na nj, tema o brisanju nekih blogera, bilo na temelju toga sto rijetko pisu ili zato sto imaju malo ili gotovo nista komentara!!!!!
I kako da na to ostanem cool??? Ok, vjerojatno je to zamisao autora tog topica, sto obicno neki znaju radit da napale kolerike poput mene i da si nabiju puno odgovora pa na taj nacin izljece svoje komplekse manje vrijednosti: Wow, koliko ljudi mi je odgovorilo, kak sam ja popularan!!!
Ok, morala sam odgovorit, jer uzasno mi je da se neki blogeri prozivaju, kao neki linc: Dajte ih izbrisite!!!!Oni nista ne valjaju!!!-pa ko je uopce kompetentan da govori za neki blog da li valja ili ne, pa eto ja sam se aktvirala jer mi pisanje predstavlja neku vrstu terapije, lakse mi je kad svoje misli sagledam u uoblicenim rijecima....ne brojim koliko sam komentara imala, ne obvezujem nikog, niti mene itko obvezuje. Ali nisam se nadala da ce se i tu naci takvi koji nekom zbrajaju i zele oduzeti nesto....neciji rad, necije misli,neciju terapiju...
Sto je najgore, nisam naisla ni na jedan odgovor koji je reagirao poput mene, ljudi su samo dodavali liste blogera, jer zauzimaju mjesta_kome, njima????? Mislim, ako ce se nekog kaznjavati zato sto je napisao post samo jedanput u mjesecu, ili zbog nula komentara, onda je to sramota....
Ne znam kako sustav ovdje reagira na neaktivne clanove, mozda cak postoji neki rok unutar kojeg se blog brise zbog neaktivnosti, ali poanta je u imenovanju tih ljudi, cak sam otvorila jedan imenovani blog i autor je aktivan-ako cemo gledat po tome, sta reci na to????
Dragi ljudi, ovdje smo da se oplemenjujemo, da naucimo nesto jedni od drugih, da pisemo nase misli, da mastamo....

- 11:03 - Pljuni pa prilipi (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S È P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
I’ve been searching a long time
For someone exactly like you
I’ve been travelling all around the world
Waiting for you to come through.
Someone like you makes it
All worth while
Someone like you keeps
Me satisfied. someone exactly
Like you.


MR VAN MORRISON