On ce znati.....
Have I told you lately that I love you
Have I told you there’s no one else above you
Fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles that’s what you do

For the morning sun in all it’s glory
Greets the day with hope and comfort too
You fill my life with laughter
And somehow you make it better
Ease my troubles that’s what you do
There’s a love that’s divine
And it’s yours and it’s mine like the sun
And at the end of the day
We should give thanks and pray
To the one, to the one



Moondance

Well, it's a marvelous night for a Moondance
With the stars up above in your eyes
A fantabulous night to make romance
'Neath the cover of October skies
And all the leaves on the trees are falling
To the sound of the breezes that blow
And I'm trying to please to the calling
Of your heart-strings that play soft and low
And all the night's magic seems to whisper and hush
And all the soft moonlight seems to shine in your blush

SPACEODDITY

05.04.2005., utorak

SLAGALICA STRAHA :-)

E, sanjala sam nesto prestrasno...kad sam decku isla to pricat, on se smijao, mislim, smijao se bizarnosti....uglavnom, sanjala sam da sam pod vodom, i odjednom cujem kako nesto pliva, ubrzano, kadli ono "jato" stakorcina, i taman su "papali" nekog mrtvaca....ja sam u zadnji tren im uspjela pobjeci da ne bi i mene gricnuli.... uglavnom tako sam ja dosla u nekakav stari dvorac, i bilo je jako puno ljudi, kao neka vecera, i sjeli smo svi za neki dugi drveni stol, i taman je neki tip trebao sjesti, kad odjednom propadne, valjda zbog trulog poda, i ja zacujem nekakvu riku, ko da je neka zvijer dolje....i ljudi mi pocnu vikat da se sklonim, i pocnem se odmicat od te rupe i odjednom izleti samo glava tog tipa, sve puno krvi i mene polije, po hlacama, majici...i ja sva u soku, naravno....i sad medju svim tim ljudima, ustane jedan covjek, kad ono svecenik, i kaze: Znao sam da ce ti se to desiti, zato sam pripremio ovo za tebe...i da mi bijelu jaknu (bar je tako izgledalo), i ja mu pridjem i krenemo nekim mracnijim prolazom, i on mi je nesto pricao, kako trebamo ubiti to cudoviste( ono koje je odrubilo glavu), i da smo se svi zato tu i okupili, ja sam promatrala neku djecu koja su se igrala u tom prolazu, bila su sva blatnjava....i kad smo se vratili natrag, vise nije bilo nikog, vec hrpa monitora na cijim desktopima su bile neke osobe....i ja sam pitala: Koje je ovo stoljece????
Mislim, tad sam se probudila, jer mi je zazvonio mobitel, ali san je bio stvarno bizaran....

Uglavnom, sjecam se jos jednog, ali to je bilo davno, bio je kao u nekim simbolima; Sunce, Kisa, Snijeg, pa 3 ribe, 3 jos neceg, uglavnom isto ludo...moram uistinu to pocet zapisivati...
Stvarno mi se cini da snovi znaju nesto porucivati, mozda da manje gledam trilere :-)

- 01:10 - Pljuni pa prilipi (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S È P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
I’ve been searching a long time
For someone exactly like you
I’ve been travelling all around the world
Waiting for you to come through.
Someone like you makes it
All worth while
Someone like you keeps
Me satisfied. someone exactly
Like you.


MR VAN MORRISON