just another brick in tha wall...

ponedjeljak, 12.12.2005.


Evo i ponedjeljka(joj kako me dotuko danas,morla sam jest grah za rucak,bljakk),svi fanovi garfilda(najboljeg stripa na svijetu) znate da ako ima ista gore od nedjelje to je ponedjeljak.Dobro nije cjeli dan bio tako los(barem sam kemiju dobro prepisala,a sve ostalo me bacalo u depru).Al to sam samo ja vjerovatno,ostalima nije bilo tako usrano,osim mozda jadnom gotovini(sad sam se sjetila da ga nisam opce spominjala na blogu),frendica iz razreda a.k.a. chili ce preko jedne cure upoznat tipa iz grupe abc(za sve koji neznaju to je jedna od boljih hrvatskih rap grupa).
Imala sam sistematski danas tako da sam doslovno sat vremena sjedila u grudnjaku i boksericama i pricala s nekom prokleto simpaticnom doktoricom takoda sam skoro senula,ne stvarno,probajte pricat s tom zenom,brijem da ju i nebijete rekla bi,joj nema veze,supač.Uglavnom sad mi se taaaaako spava(zato mi je i post usran i preskacem s teme na temu,tako ako ga uskoro izbrisem nemojte se cudit) a trebala bi ucit a opet i da legnem nece mi se moc spavat...bla bla bla....Zado kako glamurozni(-to dodajem pridjeve da mi post izgleda veci) garfild zna reci najbolji nacin da podignete raspolozenje je prezderavanjem(brijem da imam koju tonu sladoleda u blizini).I jedan defektni smajlic za kraj :p)

peace from Chara
(ps sorry zbog tolko zagrada)

- 21:12 - Komentari (17) - Isprintaj - #