Ono od preksinoć za mene
daleka prošlost je...
i samo kad tebe ne vidim
ja onog drugog sjetim se...
Savjest grize me i ti to osjećaš...
ipak maziš me, lijepo razgovaraš...ali
mnogo lakše bi podnjela ovo sve
da manje voliš me....
al jebiga neke stvari se naprosto dogode...
koga ne treba baš uvijek pogode....
Ali......
....Da te nisam prevarila, veruj mi...
ne bih znala da si najbolji...
voljela bih kad bi bili jednaki,
kad već nećes da me ostaviš....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUn QuEeN :)

Opis bloga

Nada je san budnih!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi


Blog.hr
Blog servis







Šibaj me pogledom
želim da me boli...
Usisaj mi poljupcem
i zadnju kap krvi...

Na razderane usne
sol će od suza pasti,...
kao djevičnjak kad prsne
od bola,tuge i slasti...


Ostavi me samu
i ne okreči se više...
Otiđi u tamu
moje suze vjetar neka briše...








Čitam ti s usana, usnama mojim,
jer gluha sam za sve kad pred tobom stojim,
čujem samo govor tvoje duše,
usnama mojim kad se s tvojima združe...

Čitam ti s usana, usnama mojim,
i mojim usnama govorim tvojim,
moj si jedina, znaj da te volim,
za tebe živim, za tebe postojim...

Čitaj mi s usana usnama tvojim,
i čut ćeš glas moga srca, srcem svojim...
Taj će ti glas reći voljeni,
hvala ti što si za mene stvoreni...

četvrtak, 21.02.2008.

Vikend?

evo mene....mah
sutra je petak,a nešto u posljednje vrijeme baš i ne volim petak....
neznam zašto,ali postao mi je nekako šugav,zapravo cijeli vikend mi postaje koma...
npr. prošli petak sam izašla na sat vremena,a u subotu uopće nisam bila vani... a to se nije dogodilo već dobrih godinu dana...
kad bolje razmislim ni prije petkom nisam išla nigdje van(u birc),al sam išla na jedno drugo mjesto... i bilo je večeri kad je bilo zakon,a i onih kad je bilo koma... Prije sam se uvijek žalila zašto moramo ići tamo..,ovo,ono...a sad kad nije tako,sad mi to fali...
prošli vikend mi je frendica slavila 18. rođendan i mislila sam da će nam biti super,al... bilo je ok,..upočetku,ali nakraju smo se svi zakačili i bilo je koma... čak sam uspijela i koljeno razbit..(još uvijek imam masnicu i kraste)...
ovaj vikend nemam pojma kakav će bit,...
sutra najvjerojatnije gledam filmove s dečkom koji b.t.w. živi kod mene,a u subotu se nadan da ćemo ići negdje...
odoh sad.... štrebat

b.t.w. V.T. nadam se da si sad sretna:)



| DoN't HuRt Me (12) | HuRt Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.