BEAver BloG svašta

subota, 14.01.2006.

Evo još:

Evo sad će glupa škola a meni se uopće ne da ić. Doma mi je dosadno pa evo uređujem blog pričam bezveze. Radim bez veze idem na treninge, ležim 9/10 dana i gledam Simpsone, Pod istim krovom itd. Treninzi su dosta kratki pa većinu vremena provodimo tako da haklamo i svašta.
U školi problema na pretek kao 3 iz hrvatskog,3 čak i iz engleskog a mogo sam ispravit.
Sova po kojemu je ovaj blog dobio ime da mi uvijek 4. Likovni mi je loša strana jer nemam blage crtat al uvijek nešto smislim pa se vrtim na 3 - 4. Sad moram sve te ocijene ispravit jer je 7 razred važan. Nema veze jer je to samo polugodište a do kraja ima još pun ......
Al ostavimo mi školu vratimo se mi na zezanciju. Sigurno ste čuli za kumbasice na KanaluRi.
E pa jednu takvu priću možete vidjeti na MIXTAPE.BLOG.HR koji je jako loš blog jako brzog kljinca mlinca TAXI-a.

Još ću stavit malo filmića i slika kao šećer na kraju.

Usput pozdrav Janu koji je mene pozdravio preko komentara iz Sarajeva. I ako gleda ovaj post da zna da su mu njegovi filmovi (Mrak film i Audicija) kod mene i da ću mu ih vratit čim se vrati.
Ovm prilikom pozdravljam i Denisa Torbicu i kažem mu da mu je onaj friz sa dodjele knjižica bio zakon!!
Živio Torba!


Evo još jedan smiješni filmić. Za skidanje vrlo kratkog filmića kliknite OvDJE.
Tu se radi o jednom vrlo vatrenom prdežu!!!!

Reklama za NIKE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 11:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>