BEAver BloG svašta

srijeda, 11.01.2006.

Jednostavno ne znam..... a možda je tako za sve nas najbolje!!!

Jednostavno više ne znam o čemu da pišem pa ću pričat balalajke, može? Mislim da da i na kraju ću još ubacit malo slika da bude pravi ugođaj u ova teška vremena. Sada u ovo vrijeme Year-a ima a lot treninga. Sad su svi na skijanju pa nas nema baš a lot.
Jan na skijanju,Došen na skijanju svi su na skijanju. Jan koji je negdje u Sarajevu ili ne znam već di sigurno uživa pa mu svi moramo poželit da sigurno padne s boarda.
Kad padne da ne slomi krila i da bude dobar. Janne be good.
Taxi se vratio sa skijanja, ali nešto mi je čudno kod njega. Od kad se vratio stlano nešto benavi kenavi ko da je u Austriji bio tjedan dana sa Sovom u istoj sobi. Jako strange. Treninzi su zakon po zimi jer nemam šta radit.
Kao šta sam reko nema nas puno pa često haklamo 2/2, 3/3. Mogu sad malo pričat o školi. U mom svi dečki skoro totalka ludi. Počevši od Žana, Torbice, mene.... i ostalih.

Torbica: Slika s izleta na Cres i Lošinj: Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U 7 a razredu nikad nije dosadno.
Sada su nam najvjerojatnije zabranili izlete ali nema veze jer smo mi takvi i super je.

Da va ne zamaram sa School idemo mi dalje sa bezveznim stvarima.
Kao što već znate naši birtijaši puni su iznenađenja sa svojim smiješnim videima. Uz leadera ToT@ tu su i:

M@Rtin BeriSha, Iv@n Todorović, M@rin M@neStar, Luk@ Bashoka, Leo (riB@r) Dujić

Ako želite još toga o našim birtijašima posjetite MADAFAKAS.BLOG.HR ili jednostavno klikniteOVDJE

Kao što sam u prošlom postu napisao da su naši brtijaši napravili još dva super VIDEA:

1. ToP Shoppp
2. And 2 Mix Tape

To su dva zakon videa koje su snimili ljudi navedeni pod BiRtijaši!
Top shopp sam uspio skinut ali And 2 Mix Tape predugo traje pa još jedamput podsjećam Bashoku da mi donese CD.
Piece with you!!!!!

Do sljedećeg posta !
- 15:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>