< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blogich pishe jedan obicni ali fkt obican lik iz turisticko ugostiteljske skole koji slusa sve ali osobito H***** P*** i ovdje ce vam On pisat o nekim dogadajima, stvarima, ma pisat ce vam o svemu što mu šune...

Njegov Msn: asasilo@hotmail.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gaduradizajn
PublicEnemy
htk1.d
Lora & Mary
Hladno PIvo offical site
Radic i Pavla jebachi





Hladno pivo-Pitala si me...

Pitala si me zašto tvoje ime
Nikad ne provlačim kroz rime
Zašto ga ne nikad ne ukrasim metaforama krasnim
Pa da se time hvališ kolegicama s posla

Ma nema šanse nema tih para
Da mi budeš dio repertoara
Pa da tvoje ime pjevuši 'ko stigne
Da si svatko tek tako na brzinu puni tišinu

Mislim da bih razbio gitaru
Da čujem da te fućkaju na pisoaru
Da me jednog dana gledaš poniženo
Iz kuta dućana gdje je sve u pola sniženo

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
Ovaj pokušaj da kažem neizrecivo
Će se naći jednom na nekom CD-u
Imati naslov cijenu i Bar code

Zar da radio voditelj kreštava glasa
Preko naše himne traži vlasnike pasa
Da se cereka, kao dobra je zeka
U svaki jebeni singl ubaciti jingle

Ništa nije sveto
Sve je bruto i neto,
Sve je zabava

Bitno da nešto svira za žedna uha
Da nikog ne dira dok pere il' kuha
Da narodu skrati onih osam sati
I da lijepo stane između dvije reklame


Hladno Pivo-Konobar

Konobar zijeva, vani lagano sviće
A ja pijan k'o deva bih još naručio piće
Ali kakva blamaža, jezik lamata krivo
Ne zna kako se kaže pelin i pivo

Srećom nije seljober, pa da previše pita
Nego pametan ober što iz očiju čita
Svu moju bol mada nisam ni pisn'o
Pa stavlja na stol još jednom isto
I to je ta kap koja preljeva čašu
Plačem k'o slap dok naginjem flašu

Kad si dvojica tak' pašu to je bolje od seksa
Jedan dodaje čašu, a drugi eksa
Oni nije ni priglup, ni naravi škrte
I uvijek mi kriglu natoči do crte

Zašto sam ja uvijek ta jebena stranka
I zašto ti nisi bar s one strane šanka
Zašto sam ja uvijek ta jebena stranka
Zašto srodna duša mora baš biti muška???


Atomsko Sklonište - Žuti kisobran

Kupio sam sebi na dar
jedan mali žuti kišobran
da zamjeni sunce kad pada kiša

Kupio sam sebi plastičnu lutku
da mi zamjeni tebe, draga
kad padne noć

U toploj sobi ja sam je napuhao
milovao nježno točno kol'ko treba
imao u vidu da se ne zateleba

Kad stiglo je jutro ja sam je ispuhao
jer sve sto mi je pružila
bilo je kao kod tebe
Vaginalna manipulacija



Carlos Santana ft. Steven Tyler - Just Feel Better

She said I feel stranded
And I can't tell anymore
If we coming or I'm going
It's not how I planed it
I've got the key to the door
But it just won't open

And I know, I know, I know
Part of me says let it go
That life happens for a reason
I don't, I don't, I don't
It goes I never went before
But this time, this time

I'm gonna try anything that just feel better
Tell me what to do yeah

You know I can't see through the haze around me
And I do anything that just feel better

And I can't find my way
God I need a change
And I do anything that just feel better
Any little thing that just feel better

She said I need you to hold me
I'm a little far from the shore
And I'm afraid of sinking
You're the only one who knows me
And who doesn't ignore
That my soul is weeping

I know, I know, I know
Part of me says let it go
Everything must have it seasons
Round and round it goes
And every day's a one before
But this time, this time

I'm gonna try anything that just feels better
Tell me what to do
You know I can't see through the haze around me
And I do anything that just feel better

And I can't find my way
God I need a change
And I do anything that just feel better
Any little thing that just feel better

I'm tired of holding on
To all things I ought to leave behind, yeah
It's really getting nowhere
I think I need a little help this time!

[Guitar solo]
yeah

I'm gonna try anything that just feel better
Tell me what to do
You know I can't see through the haze around me
And I do anything that just feel better

And I can't find my way
Girl I need a change
And I do anything that just feel better
Any little thing that just feel better


The Proclaimers -I'm gonna be

When I wake up, well I know i'm gonna be,
I'm gonna be the man who wakes up next you
When I go out, well I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who goes along with you
If I get drunk, well I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who gets drunk next to you
When I haver, I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who's havering to you


But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
Just to be the man who walks a thousand miles
To fall down at your door


When I'm working, yes I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who's working hard for you
And when the money, comes in for the work I do
I'll pass almost every penny on to you
When I come home(When I come home), well I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who comes back home to you
When I grow-old,(When I grow-old) well I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who's growing old with you

But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
Just to be the man who walks a thousand miles
To fall down at your door

When I'm lonely, well I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who's lonely wiout you
And when I'm dreaming, well I know I'm gonna dream
I'm gonna Dream about the time when I'm wi you
When I go out(When I go out), well I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who goes along with you
And when I come home(When I come home), yes I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who comes back home wi you
I'm gonna be the man who's coming home wi you

But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
Just to be the man who walks a thousand miles
To fall down at your door

But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
Just to be the man who walks a thousand miles
To fall down at your door

Sama
Sama slika govori


Hajduk
Hajduk živi vječno


alizee
Alizee


petak, 29.06.2007.

Put ka sreći... Može li mi neko pokazat ?

Ej ljudi pozzich evo da se javim...
Da za one koji neznaju ljeto je pocelo, skola je zavrsila(onima koji su pali zelim svu srecu da i njima uskoro zavrsi ) ...pocet cu pricat od danasnjeg dana, ko ce pisat ove ostale. Sve se pocelo dogadat jutros kad sam doso u skolu po uputnicu za praksu.Prva "velika " stvar koja se dogodila je da su me stavili u hotel "Exelsior" reko ae super, ali kad sam sjeo i razmislio, rekao sam sam sebi: pa sashilo u sto si se to uvalio...Jednom rjecju ili cu dobit otkaz prvi ili drugi dan ili cu past praksu jer ce me izmucit ko zadnju budalu...no sve je to za ljude. E da tjekom tog jutra pala je velika odluka naseg andrije rozica koji je odlucio skocit s velikog oška(nije nam reko na sto ce skocit pa nas je iznenadio svojim akrobacijama), tako smo oko 13:00 otisli na bellevue.Bili smo ja rozic i pavlovic.vrijeme je bilo fenomenalno, nije bilo valova ni oblaka, sunce je przilo, pravi ljetni dan.Da skratimo pricu, naš rozic je skocio s velikog oška (15-16 m).Dobro, skocio je, ali to nije bio obican skok to je bio specijalan rozic-skok koji necemo opisivati javnosti(nisi trebo skakat, jbte sad mi te žao) ...E da, morali smo ga vodit u doktora , dalje necu pricat...Glavno da je on ziv i zdrav i da je "skocio". Nas dvoje smo se vratili na belvi i tamo zajebavali do 18:00 sati. Onda polako doma.Navecer tj. prije nekoliko sati je bio izlazak u grad...Naravno, neki su pili, neki su se kupali, a neki oba dvoje a neki ni jedno ni drugo, neki su pili burnove i red bullove (mozda neko ne bude spavo cjelu noc), bilo je ok iako mi je zao sto sam otiso ranije doma jer me bolila glava i jos me boli, zato i pisem post, jer normalne glave ga nebi piso u ove ure...Posto mi je dosadno na msnu ko god procita ovaj post nek me adda pa da popricamo i upoznamo se....
Idem sad one pozdrave: Znaci poz sve gimnazije, turisticku pogotovo moj buduci 2. htk , onda pomorsku ma ostale ni necu pozdravljat neda mi se sad pisat sve skole.Pozz svim ljudima dobre volje.
I DAJ JBTE VI KOJI STE PALI ISPRAVITE TO NA 10 DANA ...
cyaa ppl

P.S. Za sve gramaticke pogrjeske nemojte se obracat
nikome,ipak me boli glava i jedva vidim tipkovnicu...

- 01:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.