< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





..aBoUt HaPpY gIrL..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Njeno ime je Ivona..ima uber kul nick Nona*..
..dobra je osoba..ima 15 godina..
Rođena je 23.04. (nemojte zaboravit na rođendan)..lOl

..OnA vOlI..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

..smijeh..suze..frendove..izlaske..
..životinje..more..zeleno..tv..
..mobitel..komp..grist nokte (fino!)..
..glazbu..decke..spavat..ljeto..
..sunce..kolače..sestričnu..mrak..
..tišinu..brata (koji je strasno zivcira)..pričati..

..oNa Ne VoLi..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

..umisljene..skolu..nastavnike..
..zmije..rozo..bahate..kišu..
..ribe..pospremanje..snijeg..
..knjige..kukce..slušati..šutjeti..

nEsTo O bIcImA kOjI mE vIdE KaO i Ja NjIh

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Hana*
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Optimisticno pesimisticna curica koju najvise volim..
Ona je uvijek tu..i kad mi najmanje treba..lol
Dobra je osoba na koju se mogu oslonit..
Mislim da me jedina razumije i da joj mogu vjerovat..
I naravno ona je uber kul..kako i sama kaze..
Yes Hana aj lav ju..



MaLe GlUpOsTi*

NaJvAžNiJa šKoLsKa PrAvIlA...
1. Ne dolazi u razred ako baš ne moraš!
2. Ne piši zadaću kad uspiješ prepisati!
3. Pred profesorom žvači žvakaću samo nakon "čik"-pauze!
4. Ne poželi u wc, jer nema ventilacije!
5. Dok profesor piše po ploči, piši i ti, ali po klupi!
6. Ponekad zabljesni najnovijim forama!
7. Zakasni na sat tako da te uopće ne puste unutra!
8. Muški pustite kosu, ženske skratite suknje!
9. Ne dopustite da profesor uđe u razred poslije vas!
10. Kada dođeš na kontrolni ne zaboravi šalabahter!
11. Voli svoj šalabahter kao samoga sebe!
12. Ako netko zaboravi šalabahter, posudi mu svoj!
13. Kažu da je rad zdravlje - živjela bolest!
14. Kad osjetiš želju za učenjem, samo sjedi i proći će te, vjeruj ovo djeluje!
15. Ponavljanje je majka znanja - što više ponavljaš razred, znaš sve više i više!!!


LiNks*


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

HaNa*..my best friend
PaUla*
NeViO*
MaRiJa*
SpOljA*
ObAjDiN*

© ..:sOuL oF hApPy TeEnAgEr:..





NiSaM vAs ZaBoRaViLa..MoZdA tAkO iZgLeDa AlI mIsLiM nA vAs..

Hi kids..lol
Evo mene s novim postom..bilo je i vrijeme..zar ne??
Iako sam imala "puno" obaveza stigla sam se nekima javit..onima kojima nisam..
I'm sorry..

Trenutno sam u Sloveniji (Metlika) kod sestricne Natase i super mi je..
Jucer smo bile u Ljubljani u shoppingu..jeej!!
Upoznala sam jos dvije super cure i polako usvajam slovenski..lol
Bilo nam je super. Nisu ni decki losi..hehe
Danas idemo van u BoLLyWood..veliki disko..
Jedva cekam..jer danas je pjena party..
Iako ostajem do nedjelje..uspjesno iskoristvam vrijeme i nije mi dosadno..weee
Nedostaje mi moje drustvo..ali uskoro cu ih vidjet i ponovno cu se pocet opustat..ali ne dugo..jer skola samo sto nije tu..
A fuck..

Nego,jedva cekam dane piva..na kojima ce bit super..zar ne Hana??
Mislim..moja Hanica se prosle godine super zabavila..lol

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Neznam sto jos napisati osim da sam ok!!
I jedva cekam da vidim Brunu..tj.da napokon dode sve na svoje..
Cura je super..barem tako mislim..a ne mislim krivo..
Btw..zelim jos puno novih frendova..ali onih pravih..

Novi post dolazi u ponedjeljak..sve vas volim..puss
IvOnChI*


14.08.2007. u 18:35

| Just write something… (14) | Da/ne | Ma ne moras… | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.