Just let your soul fly high...

21.07.2005., četvrtak

Eto...

Moja draga ekipa, i dragi najbolji prijatelji koje volim najvise na svjetu, su bili totalno jadni i ful im je bilo preeeeejebeeeeeno dosadno, pa su napisali cak 28 komentara koji su bili totalno jadni, tj. pisali su gluposti i isprdačili se samnom. No dobro, ja im ne zamjeram, sve je to posljedica KRONIČNE NEJEBICE ili ti ga pretjerani SINDROM DESANKE ŠAKEVINOVIČ !
Tražila je ekipa da ih ja lječim ali, to nije bilo moguće s obzirom na njihov slučaj... Mnogo puta sam im se ispričavo, ali nisu me slušali!

Žao mi je dečki, nekima nije suđeno...

- 11:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu (o meni)...
E, bok i pozdrav svima koji čitaju ovo čudo...

Ja se zovem Igor, ali inače me svi zovu Radojka, eto malo čudan nadimak ali bar je orginalan. Hehe.

Živim u Rijeci, imam 18 godina, nedavno napunjenih. Završio sam elektroindustrijsku školu, elektroničar za računalstvo... kompovi i sranja. Ako ikada budete imali frku sa kompom, pitajte me za savjet nije bed. :).

Slušam raznovrsnu glazbu... ali najviše dominira metal i nu - metal... Najdraži bendovi su mi : Sepultura, Soulfly, Machine Head, Therion, Slayer, Tool, Death, S.O.A.D. ... Ma ima ih mnogo, samo sad neznam nabrojati :D.

Vatreni sam navijač Rijeke - ko bi reko a?

Izlazim inače ono, na kont i takva mjesta, gdje je ekipa ok i di mogu normalno sjest i popit pivkana. Nedamise ići u neke birceve često... Kavica nekada i to je to.

Sviram bass gitaru oko 2 godine, imam bend, zove se Denial i sviramo onako Nu - Metal - stil Soulfly - Rasturačina u glavnom...

Ako neko želi pričati ili neš, eto možete me naći na ICQ - 277616220 . Eto to je to, neš kratko o meni. I još jednom pozdrav svima!

The silence was broken by cries
A spell was cast and the sky turned red and the angel's heart froze to ice
In the gloomy sky - The silence where dead angels lie