Just let your soul fly high...

18.07.2005., ponedjeljak

Preuredio sam...

Sada sam malo preuredio, dao sam si ono mac truda (hahahaha)... Tu desno sam napiso par stvari o meni, al naravno to nije niti sami početak, ima toga još...

Evo par slikica da me možete prepoznati, onda se derite il me lupite po glavi ako imam discman sa sobom jer vas onda necu cuti ... :). Stavit ću linkove jer sam u ovom blogovanju još novi pa neznam baš kako to radi...

Jedna smješna sličica, naravno fotomontaža... Na nju mogu samo reći Tito i Partija!!



Dobro dobro, evo jedna normalna ...



Ok za sad, upoznali smo se, Živjeli do idućeg postanja!

- 18:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu (o meni)...
E, bok i pozdrav svima koji čitaju ovo čudo...

Ja se zovem Igor, ali inače me svi zovu Radojka, eto malo čudan nadimak ali bar je orginalan. Hehe.

Živim u Rijeci, imam 18 godina, nedavno napunjenih. Završio sam elektroindustrijsku školu, elektroničar za računalstvo... kompovi i sranja. Ako ikada budete imali frku sa kompom, pitajte me za savjet nije bed. :).

Slušam raznovrsnu glazbu... ali najviše dominira metal i nu - metal... Najdraži bendovi su mi : Sepultura, Soulfly, Machine Head, Therion, Slayer, Tool, Death, S.O.A.D. ... Ma ima ih mnogo, samo sad neznam nabrojati :D.

Vatreni sam navijač Rijeke - ko bi reko a?

Izlazim inače ono, na kont i takva mjesta, gdje je ekipa ok i di mogu normalno sjest i popit pivkana. Nedamise ići u neke birceve često... Kavica nekada i to je to.

Sviram bass gitaru oko 2 godine, imam bend, zove se Denial i sviramo onako Nu - Metal - stil Soulfly - Rasturačina u glavnom...

Ako neko želi pričati ili neš, eto možete me naći na ICQ - 277616220 . Eto to je to, neš kratko o meni. I još jednom pozdrav svima!

The silence was broken by cries
A spell was cast and the sky turned red and the angel's heart froze to ice
In the gloomy sky - The silence where dead angels lie