veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

evo mene po drugi put i mog novog bloga

ime:filip
prezime: empty
skola:empty
broj moba:kaj vas brige!
moto zivota:zene i uzivancija !eee ... i motoriiiii i SPORT
hm...
ne volim:kad me neko ogovara,i kad je ljubomoran
kad mi govori nesto iza leda,nevolim umisljene!
frendovi:MAGMA,jaca,matjana,marina,
MARCA,DARIO,COLA(legenda),santha,dodo,ema,
martina,sara
medak,iva,andrea,ena,slivar,tomi,kovac,sunjo,link
mate,vuckica :P,moljac,ila,miljac
a mogu napisat bibliju nece sve stat jebote
ak sam kog zaboravio nek mi javi !!!!!! mislim jesam
ima vas ko pljeve !!! :P
volim:najvise zene,zabavu, motore i moju obitelj
slika ce doc poslije jos nije vrijeme za to!!!


OVO SAM JA :dolje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
By:sosky

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

neke slike mojih frendova----

NAKNADNO CU PREBACIT SA MOBA SAD
MI SE NEDA (kad usb nes sere)

MARIJA i MATJANA:
zakon cure za salu vole se salit
i uzivat u zivotu....znaju te oraspolozit
nikad s njima nije dosadno ma legendarne
curke tu dolje njihova slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VUCKICA:
dobra prijateljica zna pomoc
kad treba ....zna se salit
voli pjesnike hahaha trenutno je
u potrazi za deckom(pljenom)hahaha
OVO DOLJE JE ONA :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JOS CU PUNOOOOooo slika stavit
al kad prebacim sa usb-a kad slozim
sve to el nes sere...babla

designed by Tincha

nedjelja, 10.02.2008.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.