Dnevnik Soraya Selfidge

subota, 18.03.2006.

Gringotts

Iako protiv moje volje,sjela sam.Vožnja je bila odvratna.Došlo mi je da otvorim prozor i ispovračam se,ali taj pokušaj mi je bio malo nemoguč,jer sam sjedila između Mirande i Keere.Jedino se čudim kako smo se utrpali.
Kad smo stigli,naokolo je bilo puno ljudi.Na jednoj ploči je pisalo»ZAKUTNA ULICA».Bilo je tu prodavnica sa stvarima najčudnijim na svijetu,sa metlama,kotličima,a meni je pak najviše sviđao onaj sa kučnim ljubimcima.Za oko mi je zapela jedna orijaška papiga.
Molly:Arthure...ti i Soraya...morate do Gringottsa...ja ču biti sa Ronom,Mirandom,Keerom i Mary na medovini(???)...
Arthur je samo potvrdio,uhvatio me za ruku i povukao naprijed.Ja sam gledala iza sebe.
Arthur je mi je za putem pričao o svojim kolekcijama utikača ,a onda je prešao na mobitele...
Bio je naporan,pa sam izvadila svoju Nokiu iz đepa i počela se igrati Spece Impakta.Kad je to vidjeo,počeo me moliti da mu ga dam za 5 galeona.
Nisam htjela jer nisam imala blage šta je geleon.
I onda smo stali pred velikom orijaškom zgradom .Ispred je stajao čudan čovjek,ali poslije svega što sam vidjela,ne bi me začudilo da vidim čudovište kako se bezbrižno šeče ulicama.
Arthur:Soraya...mi se nalazimo pred Gringottsom...to ti je čarobnjačka banka.
Ja:Aha..divno!
Iza nas čuli su se glasovi.Okrenuli smo se i vidjeli velikog gorostasa,visočije i debljeg od običnog čovjeka barem 3 puta.Imao je veliku i čupavu rivu.Naježila sam se od pomisli da ču živjeti u takvom svijetu.Samo sam stisnula Arthurovu ruku,a on je jauknuo.Ipak,glas gorostasa nije odavao ništa što bi mi škodilo,pa samprestala da paničim.Arthur je počeo gledati gorostasa i onda sa velikom radošču počeo se raspitivati za zravlje,a gorostas za stanje u ministarstvu.Oni su se raspričali.
Iza velikog čovjeka izletjelo je dijete,mojih godina,crne kose,zelenih očiju,nabodenih neočala na nosu koje su bile zaljepljene selotepom i ožiljkom u obliku munje na čelu.
Ja:Harry!!!Šta češ ti ovdje?
Harry:Soraya!Šta češ ti...
Arthur je odmah prekinuo priču .
Arthur:Hagride...je li ovo...ma jeli moguče...Harry...Harry Potter???
Hagrid:O,da...to je on...sječam ga se kao bebe.
Arthur je razgledao Harryja i zastao na ožiljku.Da bi sprečio daljnje gubljenje vremena,Hagride nas je upitao da li idemo u Gringotts.Ja i Arthur smo potvrdili klimajuči glavama.
On i Hagrid su krenuli ispred Harryja i mene.Čudom sam se načudila,kako je moguče da i on ide u Hogwarts.
Kad smo ušli u Gringotts,sve je bilo puno onim čudnim ljudima,a i običnim.Ja i Harry smo samo pratili Arthurai Hagrida i pričali,a nismo se obazirali šta se zbiva oko nas.Odjednom smo stali,jedan nam je čovjek oključao velika vrata,kojih je tu bilo još mnogo,a kad ja otvorio,sijevnuo je sjaj zlatnika.Hagrid nam je počeo objašnjavati kako kako je to Harryjev novac.Uzeli su ga podosta,a onda smo otišli do drugih vrata.Tu je svjatlost bila nešto manja.To je bio sef moga oca.Iako je u njemu bilo znatno manje novca,mene su oči zaboljele i od ovoga. Sefa.Arthur je uzeo podosta.I onda smo se vratili na početak,pred vrata Gringottsa.
Arthur i Hagrid su se pozdravili,i Harry i ja.Krenuli smo svako svojim putem.Ali nismo se udaljili ni 3 metra,Arthur je pao.Bočeo je da jauče.Hagrid je dotrčao i pitao ga šta mu je.
Arthur:Slomio sam...jao...ne diraj je Hagride...nogu!!!
Dotrčalo je još ljudi, i na kraju su došli još nekakvi ljudi u bijelom.
Odveli su GA.A Arthur je rekao Hagridu da me odvede do Molly i da idemo dalje,ali da ne govori da je n Mungu(šta je to?) i da je slomio nogu,več samo kako je imao posla.Hagrid ga je poslušao.
Krenuli smo dalje.Hagrid je napravio užasnu grimasu...valjda nije znao lagati,pa mu je bilo grdno reči Molly nešto što nije tačno...
Počeli smo svi pričati.Njih dvojica su večinom samo mene pitali,a o sebi nisu ništa ni rekli.
Kad smo stigli pred onu prodavnicu kučnih ljubimaca,ja sam stala gledati onu papigu.Hegrid je nestrpljivo mlatarao rukom,Harry sa zanimanjem gledao metle a ja Papigu.Onda je došla Molly sa Mary,Keerom ,Mirandom i Ronom.
Bila je uznemirena...ali kad je vidjela Hagrida,smiila se.Htijela ga je pozvati na medovinu,ali se Keera požalila kako su joj bile 3 čaše i više nego dovoljne.
Prije medovine,Hagrid je predstavio Harryja,i krenuli smo na medovinu.Poslije medovine,Molly nam je rekla da idemo kupovati,a meni je obečala pogledati onu Papigu...
Nastavi če se...

- 16:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>