...dEstiNaTiON unKnoWN..... :P

hjoj....ode cijeli 10.mj.....heh.. i nisam uspela niti jednoga posta napisati v 10.mj....prestrasno.. a kaj bus..
Bas je lepo biti doma v cetvrtak i ne imati tzk prvi sat....hehyes Opce neznam otkud da pocnem pisati!!!a tak je to kad dugo ne pises posta... tolko toga se desilo....uhh...bilo je svega ! Ovaj tjedan mi je bil komaaaaa namcornamcor vjutro v skoli.posle odma na praksu....hotel park...opet..headbang uzas...nije bilo kak po ljeti...dok je marina bila s menom...LoL.. ve sam bila sama.....ali Ja kak Ja...niti samoj mi nebre dosadno biti..hehe zujo posla ko u prici....usisavanja mi je dosta za celi zivot...a nije niti nikoga zanimljivoga bilo.. kak npr. rukometasi po ljeti...hihi..
i tak....ponedjeljak je bil zanimljiv dan......nemate pojma kaj se u roku 3 h stigne napraviti...haha thumbupthumbupthumbup ajoj...a v skoli sam imala ~specijalne~ sukobe s profom s engleskog......neke ljude je jednostavno tesko razmiti...uhh.... isto kak i profa s povjesti.... nekaj smo se Tinika i ja jako smijale pod satom,a ona nas je gledala...i kaj,ve moram v zadnjoj klupi sedeti.....a Tinika mora stalno (STALNO) v knjigu gledati... je je.. beljnutnut (ko nam kaj more,ne tinika?!!..pff.. )
Jucer smo Tina i ja v gradu bile.....na Halloween party v INu...ehh...smesno je bilo....dosle su i Martina i Marinaparty....a posle i moj malicki cerek....lepo nam bilo :))
a danas uzivam doma,sutra opet na praksu i to vjutro....blablablabla
i nadam se da ovo nebu jedini post ovaj mj. :)

pozdravljam.... Tiniku,Črnu (naš je život BabL~ gAm smijeh),bebeka mojegacerek,Tonkicu,jednoga "Labuda" (LoL) , Jelicu,Tinu,Marinu...i ostale.....Myspace Layouts
Halloween Myspace Layouts



Image Hosted by ImageShack.us
Črna i Ja.....LoL..fino


01.11.2007. u 17:01
° 44 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

ahh.....niš posebno..
neš kao...trenutak nadahnuća;)
neš na kaj bum trošila višak energije;);)
♥♥♥♥♥♥


Image Hosted by ImageShack.us

jaaAA



Bubble


Image Hosted by ImageShack.us

....

Image Hosted by ImageShack.us

maslacak !!!!! (:

Image Hosted by ImageShack.us

črna,ja,jelica (zvezde parka)jes jes ;)









..as I fall to sleep.....
will you comfort me,
when my heart is weak....
will you rescue me,
when I'm falling down..
will you be there...



Image Hosted by ImageShack.us
..ja....koji pogled.. :)

Image Hosted by ImageShack.us
tinika moja i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

d' muhEEE... :D

Image Hosted by ImageShack.us

sLjadoLjed :P ((jelica i ja))

Image Hosted by ImageShack.us

i gleda meee... :**



..LoVe iS oNLy a fEeLing.....

kiss

...wHen i'M in yOUr arMs i stArT beLieVinG....
..bUt loVe iS onLy a FeElinG....
....aNYwaY...