..krAtKi pOst.....onLy For J. ;* ;)

ei...evo,stvarno me dugo nije bilo....

neznam odkud da pocnem...tolko toga se uspelo desiti ovih dana,ah..morem reci da mi nisu praznici tak losi.Ima dana kad neznam kaj bi od dosade,a ima i onak...bas zanimljivih dana!rolleyes Skoro celi prosli tjedan su dunja i vanesa spale kod mene...i bilo nam je bas ludozujo..upoznale smo puno novih ljudi..i tak to... Uspela sam se posvaditi s jednim "frendom"...evo vec stvarno neznam dal mi je frend ili nest drugo.....ili nist od togano.....i naravno,ja sam zeznulaheadbangheadbanga dobro,sve bu se to sredilo...
aa..jos je tu svasta bilo....s nekim ljudima..pfff....ono..ko bi si opce mislil da bu i do toga doslo?!!!!?!!eekheheh...bas smesno..
ma prevec je tu toga kaj bi ja to sve pisala...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

. . .danas sam vjutro od 9 bila v gradu malo....na jutarnjoj kavici na standard place...smijeh,a ostatak dana doma...i kod vanese..
a ve se kuham v svojoj sobi..
v ponedjeljak idem na more s dunjom..uh,jedva cekam!!!winkwink
i tam bum 10 dana...i neznam dal bum prije mora pisala posta,mislim da ne....al mozda mi puhne nekaj pa vam se javim..

aha....inace sam taj kratki post napisala sam radi JELICE,dobro jelica?!!!!sam kaj bus znala...naughtyyeszujo

a sad vas lepo pozdravljam!!!!! mahmahmah

18.07.2007. u 21:56
° 50 thoughts of the world ° Print ° # °

..šTafETa...

..proslijedila mi dina stafetu...pa bi bil red da ju ispunim;)

5 OsnoVNIh karakTERIstikA o sEbi:

1.osjecajna

2.previse iskrena;)

3.pouzdana

4.zabavna

5.drustvena

5 rEceniCa o SeBi:

1.na prvom mjestu bi stavila zabavu!volim se smijati,znaci biti v zabavnom drustvu....i na taj nacin se najbolje zabavimwink

2.volim upoznavati nove ljude!!!

3.volim šopingirati..iako sam jako izbirljiva kaj se odjece tice....

4.sviram klavir-zavrsila sam osnovnu glazbenu skolu(6 god.)

5.volim jesti...i to jaaakkooo..makar mi se opce ne vidi...da..,tak je to;)

PitALica

iStiNa ili Laz

..heh....istina!!!!!!!iako su ponekad potrebne i lazi..nazalost.....

mrZnJa iLI oProSt

u vecini slucajeva mi je lako oprostiti....ne volim mrznju jer s tim apsolutno nist ne dobim.

SLadolEd ili kOlaC

paa.....sladoled..je...bolji je=)

mOtoR Ili aUTo

obadvoje!!al dobro,da bas moram izabrati bi to bil auto jer....ipak je veci i tak to..heh..al volim i motore a pogotovo one "prave"..

putOVanjE ili uCenJe

ahhh....najbolje da velim ucenje...je je...pa naravno da putovanje!!!

DisKo iLi kaFic

kafic...disko je ipak stvoren za plesanje a kafic je onak....malo "laganije"..recimo.....i dobar je za popiti kavicu bilo kad;)

NogOMet ili koSaRka

jeeee...neznam..volim oba sporta....a kaj,decki su zgodni i nogometasi i kosarkasi..heheh..

LaPtoP ili KompJuTeR

pa neznam...i jedno i drugo...glavno da ima internet=))

lJubaV ili NovAc

definitivno ljubav....novac je cist druga stvar.....nikad mi nije bil tolko vazan..

Da bi mI zLatna RibiCa mOGla iSPUnitI 3 ZelJe...tO bi biLe:

1.da svi ljudi zive bez gladi,ratova itd.
2.da se vratim u proslost i promijenim neke stvari zbog kojih danas zalim kaj sam ih napravila
3.da si nadem osobu i to onu pravu uz koju bum provela ostatak zivota;)

sTo tE na lJudiMa prVO prIvUce?

hm....ponasanje..to mi je dosta vazno..

GdJe se viDim u BudUcnoSti??

heh...vidim se kao menadzer nekog privatnog hotela....

bEz koJih oSoba nE bi MogLa zIVjeTi??

..bez moje lude obitelji i neke rodbine....bez prijatelja i to posebno bez moje tinike d'zlokiss,bez vanesekiss i jos puno puno njih....

evo ljudi,ovo je ukratko nest malo o meni....ali to je stvarno malo...hehe..
a stafeta dalje ide:tiniki,jelici,črni i lani..smijehsmijeh




06.07.2007. u 16:05
° 56 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

ahh.....niš posebno..
neš kao...trenutak nadahnuća;)
neš na kaj bum trošila višak energije;);)
♥♥♥♥♥♥


Image Hosted by ImageShack.us

jaaAA



Bubble


Image Hosted by ImageShack.us

....

Image Hosted by ImageShack.us

maslacak !!!!! (:

Image Hosted by ImageShack.us

črna,ja,jelica (zvezde parka)jes jes ;)









..as I fall to sleep.....
will you comfort me,
when my heart is weak....
will you rescue me,
when I'm falling down..
will you be there...



Image Hosted by ImageShack.us
..ja....koji pogled.. :)

Image Hosted by ImageShack.us
tinika moja i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

d' muhEEE... :D

Image Hosted by ImageShack.us

sLjadoLjed :P ((jelica i ja))

Image Hosted by ImageShack.us

i gleda meee... :**



..LoVe iS oNLy a fEeLing.....

kiss

...wHen i'M in yOUr arMs i stArT beLieVinG....
..bUt loVe iS onLy a FeElinG....
....aNYwaY...






diddle



















Swinging
LOVE