svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


napokon podigla se sa dna i uzdigla se na vrh...to sam ja!!

Image and video hosting by TinyPic
......
Image and video hosting by TinyPic
...definitivno najbolja knjiga koju sam u životu proćitala....



......i ponekad te se sjetim....


Image and video hosting by TinyPic



.....ponovno.....


....u najljepšoj memory svojoj uspomeni....


Image and video hosting by TinyPic
.....ja mislim,tj.nemislim nego znam da su riječi zaista suvišne....ovo je vodopad koji se nalazi u mojem rodnom gradu -jajcu-nisam dolje odrasla ,ali ga redovito posjećujem,i to je grad koji najveće mjesto zauzima u mom srcu....predivan je...ni dragulji mu nisu ravni....


Image and video hosting by TinyPic

...ponekad nemožeš ni slutiti što ćeš doživjeti sutra....
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic.....nekad prije jedno...sada dvoje...



Image and video hosting by TinyPic
....jeli tto samo prolazna faza....
...ma sigurno je....


Image and video hosting by TinyPicnk">Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 05.05.2007.

ponekad....


<font size=4>

ponekad toliko želim da je tu.....nemora govorit ...nemora šutit....tek toliko da je tu!kraj mene....da sjedi,da osjećam njegovu blizinu ,njegovu prisutnost....
ponekad poželim i da me negleda,jer ja njmu nebi mogla uzvratit pogled....
ponekad je toliko teško....toliko teško....nekoga željet a da je nemoguće imati ga pored sebe....
ponekad...su i riječi te koje je nemoguće izreći....


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

- 10:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.