svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


napokon podigla se sa dna i uzdigla se na vrh...to sam ja!!

Image and video hosting by TinyPic
......
Image and video hosting by TinyPic
...definitivno najbolja knjiga koju sam u životu proćitala....



......i ponekad te se sjetim....


Image and video hosting by TinyPic



.....ponovno.....


....u najljepšoj memory svojoj uspomeni....


Image and video hosting by TinyPic
.....ja mislim,tj.nemislim nego znam da su riječi zaista suvišne....ovo je vodopad koji se nalazi u mojem rodnom gradu -jajcu-nisam dolje odrasla ,ali ga redovito posjećujem,i to je grad koji najveće mjesto zauzima u mom srcu....predivan je...ni dragulji mu nisu ravni....


Image and video hosting by TinyPic

...ponekad nemožeš ni slutiti što ćeš doživjeti sutra....
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic.....nekad prije jedno...sada dvoje...



Image and video hosting by TinyPic
....jeli tto samo prolazna faza....
...ma sigurno je....


Image and video hosting by TinyPicnk">Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 04.05.2007.

i evo ga....





novi dizajn...haha...baš mi je danas neki odlično predobar dan....
al stvarno ....baš mi sve teče po planu osim nečega ...škola?!dada to je taj neriješivi problem---dada neriješivi moš si mislit ....bit će i on riješen uskoro ,al zasada još nije...ovaj vikhend neidem kući a to znači da ostajem u ovom jadnom zagrebu,ma šalim se nije jadan ,ić ću kod frendice prespavat pa ćemo malo i zaružit....danas nisam dobila niti jednu lošu ocjenu,popravljam se,šalim se....
ma u mojoj školi svaka dvojka je dobar znak....:)pa si vi sad mislite koji su to štreberi tamo....
ili "šreberice" poput mene....:))tako mi fali moje društvo koje ovaj vikend nažalost neću vidjet,a jbg....
....i već svi šalju poruke tipa jel dolazim?....šteta ha?ma neka vide kako im je bez mene malo...
šta reć....toliko sam puna neke energy,da bi samo po cijeli dan plesala i ludirala se ...
....da sve je to super ,sve je to za 5 ....neznam jel mi može netko objasnit zašto uvijek ali baš uvijek postoji i nađe se niotkud ono ....jadno ALI....ZAŠTO?
zašto to pitam ha?...zato što se i sada javlja..nepušta me na miru.....fali mi koliko toliko,,,,jer ja kažem da sam odlično ,a opet nisam,jer nešto sa strane kao da me kopka i neda mi mira da budem napokon sretna...šta reć?'ponekad razmišljam...jesu li preodređene osobe kojima je dopušteno da budu sretne,jel je njih možda neko birao....ili....?pomalo ispada da sam pesimist..znam i ja se osjećam, trenutno tako....ali nisam ,jednostavno nemogu si objasnit zašto se to događa baš meni...ali uvijek.....čak i onda kada mi nešto drugo savršeno dobro krene.....npr.odnos s starcima..... dada i to je trenutno na nivou....šta reć....
...a on moš si mislit njemu je 100%svejedno....zašto si ja nikada nemogu nać nekog normalnog,povučenog tipa ....a ne umišljenog,arogantnog,muškog *urvu .....i uvijek se ja prva poigram njim,a kasnije se on i to pošteno osveti...i to baš onako tipično muški.....
....vjerojatno zato što počnem cijenit nešto što imam kraj sebe tek kad to izgubim.....
kažu na greškama se uči pa eto možda i ja naučim lekciju....koja me koštala ipak malo previše.....










- 17:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.