..::linkovi::..

...zakon cura...gitaristica...
...the way we are...
...rus...gitarist...
...zakon lik...isus...

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Design by: N-dizajn

Opis bloga

Sigurno imate neke pjesme koje slušate kad vam je najteze.
Imate i one koje slušate kad ste najbolje volje.
Možda imate (poput mene) i pjesme za svaki osjecaj koji covjek moze osjetit, bio dobar ili los.
Na ovom blogu ce biti pjesme, stihovi i refreni koji su mi se zbog nekog velikog ili malog razloga uvukli pod kozu ili mozda cak i do srca...

..::D-mol::.

Odlutas ponekad
I sanjam sam
Priznajem ne ide
Ali pokusavam
I uvek dodje
D mol

Spusti se ko lopov
Po zicama
Ruke mi napuni
Tvojim sitnicama
I tesko prodje
Sve to

Jedan D-mol
Me dobije
kako odes ti
U sobi je
Glupi D mol
Uvek sazna kad je to

Uhvati me cvrsto
I ne popusta
Lud je za tisinom
To ne propusta
Vodi me
U svoj plavicasti dom

Jedan D-mol
Me razvali
Neki bi to prosto
Tugom nazvali
Nije to
Sto je tuga
Za D-mol

Ponekad te nema
i sasvim sam
izmisljam nacin
da malo smuvam dan
ali je lukav
D-moll
Pusti da se svetla svud
priguse
saceka poslednje
zvezde namiguse
vuce mi rukav,
idemo

Plasi me to
gde si ti
hiljadu se stvari
moglo desiti
glupi D-moll
sa kim tugujem
svu noc
Uzme me u svoju
tamnu kociju
nebo primi boju
tvojih ociju
znam taj put,
to je precica za bol
Jedan D-moll
me razvali
neki bi to prosto
tugom nazvali
nije to,
sta je tuga
za D-moll

Ostala je knjiga sa
Par neprocitanih strana
I neke stvarcice od Herendi porcelana
Jedan pulover u kom si bila
I ostala je ploca Best of Ry Cooder
i fina mala plava kutijica za puder
I ja sam te ostao zeljan dok me bude moja mila

utorak, 04.09.2007.

Hladno Pivo - Sreća

Kako ne bi okolo gledali
Niz ulice su nam poredali
Velike slike u boji na kojima točno stoji
Kako izgleda sreća kad se uveća

A mi svakoga jutra kao vojnici
Idemo po svoje mjesto na slici

Sreća u braku ima mamu i tatu
I zdrave zube na jumbo plakatu
To je bijela suprugova žena
Koja koristi pravi deterdžent
Za uredni i čisti ambijent

Pod neonom hipermarketa
Gdje nasmijana lica guraju kolica
U naručju jeftinijeg svijeta
Tamo nas čeka, tebe i mene
Blistava sreća u pola cijene

Što nam treba u životu?
Za tu sreću, pa na stotu?
Jedan klik u Photoshopu
I već smo spremni za Europu

Kako ne bi okolo gledali
Niz ulice su nam poredali
Velike slike u boji na kojima točno stoji
Kako izgleda sreća kad se uveća



| Komentiraj (0) | Printaj | Vrh |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.