rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

Opis bloga

Svakodnevne osobne meditacije....



Tap, tap, tap.......
hit counter

free web counter


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


PANOVA FRULA
Pjesma
Adwocatus Dyabolly
Duja
Demetra
Kenguur
Danielaland
Decembar
Gajo-smijeh kao lijek
Rusalka
Eurosmijeh-smijeh kao lijek II
Majstorica s mora
1Njofra
Dream maker
Kike
Marenda
Viola
slatko_grko
Tanja
Grof V.
Tigar33
Marsi
Bijeli koralji
MiniMaxine
Mali veliki svijet
Bebe30
Ima jedan svijet
Tixi
Sanja
Kora-kri
Silvanus

Svijet boja
Iskon
T-portal
Sclerosis multiplex...
Što ima na TV?
You Tube
G-mail


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

subota, 29.09.2007.

Daily report.....

Gledam jutros kroz prozor 1....bolje rečeno tajnovito između mojih biljčica na prozorima.....

Image Hosted by ImageShack.us


......pa kroz prozor2....

Image Hosted by ImageShack.us


Vani je predivan sunčan dan...tek pokoji oblak podsjeća na jučerašnju kišu i teške sive oblake. Ipak ne kanim van osim po kruh koji rijetko kupujem, ali danas sam se zaželjela samo paradajz juhe. Ne mogu joj danas odoliti jer imam mamin domaći pasirani paradajz.....Kukuruzni kruh narežem na kockice i prepečem na maslacu. To je nezaobilazan detalj uz ovu juhu.
I onda je to izgledalo ovako:


Image Hosted by ImageShack.us


Volim koristiti one salvete u roli....nasmijala sam se sama sebi kada sam vidjela riječi na istrgnutoj salveti....:o))) "Ditelo con i fiori. Io sono un'orchidea vestita di passione perché elegante é il mio cuore." :
(Recite to cvijećem. Ja sam orhidea odjevena strašću jer moje je srce elegantno) Slobodan, brzinski prijevod....

Image Hosted by ImageShack.us


Istina......ručala sam već u 11h.....i bez obzira što je vani lijep dan ostajem u stanu uz tek napravljen nescaffe (danas ne pijem orzo ) i sa željom da nastavim sa knjigom Igora Mandića koju trenutno čitam.


Image Hosted by ImageShack.us


Ne znam kako vi ali ja sam "slaba" na ove podsjetnike u knjigama za označavanje stranice na kojoj sam prekinula čitanje. Ovaj posebno volim. Iz Rima je..s detaljem Rafaellovog anđela...i sjećam se da sam tamo uvijek uživala među tim stvarčicama. Gora sam od djeteta koje uvedete u trgovinu s igračkama.

Image Hosted by ImageShack.us


Eto......opet sam se malko uhvatila svog fotoaparata......



Komentari ~ 14 - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.