< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ciao ljudi, nadam se da ćete ostaviti puuuno komentarića!!....I naravno da će vam se sviđat!!
Pušeek**

Image Hosted by ImageShack.us

image hosting for myspace

image hosting for myspace




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Myspace

Myspace


Sta vam se najvise svidja???????
Dizajn??
Slike??
Postovi??
Mjuza??
  
pollcode.com free polls


Linkovi

Infernus
Babi
Topichka
Josipa

MySpace images

MySpace images




MySpaceFriendster

Friendster

s/snowball_19.gif">

MySpace


Friendster

Friendster



Evo imam svoj mali chat.....







layout for myspace

layout for myspace




free image hosting

free image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Friendster images

Friendster images




Myspace layouts

Myspace layouts



Blog images

Blog images


Blog images

Blog images



image hosting file

image hosting file



MySpace images

MySpace images


MySpace Layouts

MySpace Layouts



image hosting file

image hosting file




srijeda, 14.03.2007.

Wenthworth Miller

Babi mi je nabavila njegovu pozadinu !!!!!
Umrijet ću od sreće iako ima njegovih boljih slika !!!! Al i ovaj je ok !!!!
Evo samo da se malo javim......wave
Neznam što da još napišem.....
Danas sam se zakačila sa Josipom.....
Zbog sranja, digla mi je živce... burninmad
Ona se posvađala sa svim curama iz razreda pa se išla na meni iživljavati !!!!
Pa sam ja popizdila i rekla joj u facu neke stvari.... mad
Puno pozdrava : Infernus
Babi
Larchy
Vanesi.............
I sorryte ako sam sam nekoga zaboravila.....
Nadam se da vam se sviđa pozadina, i PUSA!!!!!!mah
PS : Ovaj post me malo naživciro, pa idem zapaliti !!!! :smokin
:



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.