< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

pIj KuMo PiJ nA tEbI jE rEd!!!!madmadmadmadmadmad

*KOHORTA-RETFALA-4EVER*.....................to je sve............

Image Hosted by ImageShack.us


NEMA EKIPE DO NAŠE EKIPE!!!!!!!!!!!!!!!!

Free Site Counter
Free Site Counter












e slike su najjaaaačččeeeeeeeeeee---------



















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

tiky &dejica


koncert u školjci...cerekcerekcerek


...moj maji čuko...bubica(linda) pajki!!!!!!!!!a joj.....





****JA***

Grad na dravi, danas slavi, naprijed naši bijelo-plavi,
cijeli Osijek kliče, zove: Naprijed naši momci po bodove!
Mi smo bolji, mi smo jači, bodrite nas navijači,
nek se svuda čuje odjek: OSIJEK, OSIJEK, OSIJEK!



***hrga i ja u poššššuuuu***hehehcerekcerek

Iz Osijeka, četa mala, krv je naša bijelo-plava.
Hrvatske smo mi sinovi, odani smo bijelo boji!
Bijela boja, boja znana, to je ponos Osječana!



...ovo je najjače piće...sam kad se sjetim višnjevca......ludara!!!!!!






Mi Slavonci,
uz Osijeka smo svi,
i kad gubiš ti znaj,
nikad nećeš bit sam,
volimo te mi!



ja imam ljepše..........žute..malene...joj........






Sa istoka ori jedan odjek OOOOOO
Šampione ime ti je Osijek OOOOO
Sa istoka ori jedan odjek OOOOO
Bože čuvaj Kohortu i Osijek OOOOO


Mi smo svojoj općini obećanje dali,
da ćemo izjebati sve živo na Dravi..
IDE NASTUPA, NE BOJI SE SEXA,
OSIJEK, OSIJEK JEBE BEZ KOMPLEKSA!


Inati se Slavonijo, ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna, tko te ne zna, a ne voli!

Pjevaj majko, ratara i bekrija,
pjesmu onu što nam život stvara,
konje vrane kad odsedla šokadija,
vrisen pjesma od plamena i žara!


I krcat stadion, baklje se pale, i rulja bodri bijelo-plave,
ja volim Osijek i Kohortu, ja volim grad pokraj Drave!
Ale, ale, ale, ale.... jebem ti život bez rakije!




Moj Osijek pun je sunca, uz Dravu miran i tih,
za sve nas ostat će uvijek najljepša pjesma i stih!
Moj grade pored Drave, tu mladost moja je sva,
na svakom kamenu tvome, krije se ljubav bez dna!
Kad svijetla gasnu, i mjesec se pojavi mlad,
na obali Drave umoran odmara grad!





Kad te vidim tuga nestaje,
sija sunce trava miriše,
srce moje kuca za tebe,
samo tebe volim Osječe,
volim Osječe!




Kohortaš stari ulicama luta,
purgera traži cijeli dan i noć,
i kad ga nađe razbit će mu pičku,
u Osijek više nikad neće doć!




Ići ćemo daleko, svladat ćemo prepreke,
zbog Osijeka i Kohorte!
Samo tebe volim ja, ti si ljubav najveća,
moj Osječe, o kako volim te!
OOOOOOO







































thumbupcerekmahnjami***KUD **** IDIJOTI***
kAd SuNcE oPeT zAđE

KAD SUNCE OPET ZAĐE,
I PTIČICE ZAŠUTE SVE
JA IPAK ĆU TE ČEKAT
DRAGI DO KASNO U NOĆ
,A TI SI SADA DALEKO,
IZA SEDAM MORA,
SEDAM GORA,
ALI ZVIJEZDE NEK TI KAŽU
DA JOŠ UVIJEK VOLIM TE JA,
DA JOŠ UVIJEK VOLIM TE JA.
JA JOŠ UVIJEK ČEKAM NA TEBE,
ALI NEZNAM DA NIKAD NEĆEŠ DOĆ
,PRVE LASTE ŠTO DOĐU SA SJEVERA
,PRVE LASTE JAVIT ĆE TI TO!mad

Image Hosted by ImageShack.us>kud idijoti--glupost je neuništiva..joj kak ih obožavam


####kud idijoti###


%%%%idijoti%%%%

punk is not dead!!!!!!!

SShaggy
OOverwhelming
NNutty
JJudicial
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





KUD IDIJOTI
NARKOFAN
(visoki napon)

MAMA, SPASI SE
O JE, MOLIM TE
MAMA, TI NE BOJ SE
STVARNO, MA ŠTA SI NARKOFAN
TRAVE, ŠITA, DROGE,
KAVE, VINA, BIRE
NEĆEŠ VIŠE
KAVU, CIGARETE,
MITA, ŠITA I TABLETE
NEĆEŠ
DOPA, CIGARETE,
ŠITA I TABLETE
NEĆEŠ VIŠE TI
HEJ
MAMA, SPASI SE
MAMA, MOLIM TE
O JE, TI OPUSTI SE
OR LAJT, BIT ĆE DOBRO SVE
TRAVE, ŠITA,
DROGE, KAVE, VINA
BIRE NEĆEŠ VIŠE
KAVU, CIGARETE,
MITA, ŠITA I TABLETE
NEĆEŠ
DOPA, CIGARETE,
ŠITA I TABLETE
NEĆEŠ VIŠE TI
HEJ!






















PANK NIJE MRTAV..I NIKADA NEĆE NI BIT.
..LJUDI ŽIVOT JE SRANJE I ISKORISTITE GA MAXIMALNO.
.NEMOJTE VRIJEME TROŠIT NA LIKOVE IL ŽENSKE...
ŽIVITE ŽIVOT..PIJTE DROGIRAJTE SE...UŽIVAJTE...
BY---NARKOS...SOX







































utorak, 09.01.2007.

again meee!!!!

Sretna nova sa velikim zakašnjenjem!!!!!!!
Sad sam ponovno u igri.,vraćam se ljudi.još više nafiksanija
Pijanija i luđa....heheheehhe...ajmo za novu bila u aljmašu za
Veliko čudo nemogu vjerovat da sam dospjela do tamo al ima
I boljih strana to sve,upoznala sam jednog lika koji je predobar
O detaljima neću..bilo je fenomenalnoooo..al opet se sve u trenu
Sjebalo nemogu na moje veliko čudo vjerovat..i još nešt...od nove
Godine do dana danas se opijam svaki dan sa svojim alkosom
Žanom..potrošili smo para.jebote mogla sam kupit nešt pametno.
Petak i subotu bili u westu i mini teatru bilo super..ma lega dok
Nema nastave sve mi je ludara teška..jučer bili na klizanju ana,
Moj bratić,sabolče,žana i ja bilo inkredibl....weeee....ići ćemo
Valjd i danas ljudi soorrryyy što je malo kasnio post al jebiga
Sjeban mi je komp,mal je prehlađen.ajd iživljavajte se ovih
Dana još malo pa opet glupa....užas..pozdrav svima...

- 15:03 - Komentari (65) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.