< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (21)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovaj dio je dosadniji dio

Ovaj je blog stvoren samo zato da ubjem dosadu,da mogu komentirati i da zabavljam ljude poput vas koji čitaju moj i druge blogove

Blog images

Blog images





Nešto o meni:
Zovem se Ray,rođen sam 3.5.1992 u Puli.Znači da sad imam skoro 16 godina.u.U horoskopu sam bik.Volim igrat play station2,volim komp i sve ostalo.VIse se niti ne vidam sa frendovima ali sta ces,zivot ide dalje ali ja i dalje mislim na vas,ali ko ce to procitat kad su me svi zaboravili i preko bloga i preko msn.JEBITE SI MATER PICKE JEDNE USRANE

Linkovi usranih budala osim nekih,a usrana budala nije samo jedan lik a ne cura

NARKOMANI


Melani
Jurooooooo
Matija
Katarina
Petra
Vanessa
Kate,Sabry i Marty
Bibi,Kika i Pupsy
Ivona
Samo Sabrina i Marta
Ivana TKD
Just Ray
Krešo ili šoKre
piliF
Mirta
Josipa iz Slavonije
Marija s Tkd-a
Pamela M
Sta Ivona prica o zdravom zivotu
Lucija,Marina i Paula







Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

aula


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Bigoo

Bigoo

blog layouts

blog layouts

myspace layout

myspace layout

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

image hosting file

image hosting file

Friendster images

Friendster images

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Friendster images

Friendster images











RRelaxing
AAltruistic
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Myspace layouts

Myspace layouts




Myspace layouts

Myspace layouts





image hosting for myspace

image hosting for myspace

subota, 30.06.2007.

Moja mracna tajna

Neznam kako da vam to kazem ali bit cu jasan i brozaglasan.Ja sam prosao 8 razred s 3.Ali to je ok jer pičke vrište kad to vide.Koliko to vec nisam reko ali jbg,malo mi je bed kad pomislim da vise necu biti u osnovnoj ali ja imam neke veze da mogu sredit da budem jos malo u osnovnoj,korektno cijelu godinu ali to mi se neda radit ako kužite na sta mislimludludludludludludludludludlud.U osnovnoj mi je bilo najbolje i ma koliko loš ja bio ja cu uvijek rec da bi se vratio u osnovnu.Jebes ti srednju,u njoj je jos gore,zapravo je sve suprotno kako mi mislimo.Bit ce bolje u srednjoj,ma bit ce kurac bolje.A to cemo se svi uvijerit.Bilo kako bilo ja sam jucer bio na upisima u gornjoj i nisu me primili pizde.Onda sam iso u donju i tamo ce me primit.Ali ja cu ic na drugi rok i cu probat ekonomsku,ako fali mjesta ce me primit a ako ne cu morat ic za elektromontera.A jebiga kad nisam prije mislio i nisam vise ucio a starci su mi govorili da ce mi biti zao a ja sam to ignorirao.To bi bilo to za danas
I JOS JEDNOM RAY(powerpuff girls) JE SPASIO DAN
cool a
ae bok


naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty

- 23:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 18.06.2007.

Pa dosao je kraj skole

Ja neznam sta da napisem novo kad sve vec znate ali mogo bi napisat jos ovo


POZDRAVLJAM SVE 8 RAZREDE I ZELIM DA IM BUDE SVE NAJBOLJE I JOS VESELIJE U SREDNJOJ


CAO

- 14:20 - Komentari (19) - Isprintaj - #


utorak, 12.06.2007.

No police please

Čovječe moram mjenjat dizajn

Ae mi pustite u komentarima neke adrese od dobrih dizajneva

Cao

- 10:19 - Komentari (17) - Isprintaj - #


srijeda, 06.06.2007.

Jebiga i 8 razred

I tako je to zavrsilo,zapravo ce zavrsit za par dana kad skola zavrsi.Ja cu se naime morati oprostiti od mojih prijatelja,vjerujte nece mi biti lako.Nakon svih tih 8 godina ja ne mogu vjerovati da je gotovo.Koliko je samo bilo ljepih trenutaka,loših trenutaka,smijeha,i sta ja znam cega.Kad se sjetim kad sam doso u 5 razred i koliko mi je trebalo da upoznam Baljanebangbangbangbang.A sad sam s njima superekstraturbo dobar.A sad svako na svoju stranu,neznam sta bi dao da moze zauvijek ostati tako ali necenamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcor.Ali bilo je jako bolnih mislim bolnih,onako tuznih trenutaka kao npr:u 6 razredu je Arben otiso,u 7 je otiso Valdi ali je doso Danijel,prije pocetka 8 je Filip otiso ali je doso Riki,a sad prije par dana je otisla Mirta i ja je jako puno pozdravljam.Kad malo bolje razmislim nama je stalno netko odlazio i dolaziodeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddead.Ja zapravo necu prekinuti prijateljstvo s nikim nego nije isto kad si s nekom osobom u razredu ili kad tu osobu samo pozdravis na ulici.Vise necu sjediti s Melani u klupi,vise necu radit sranja s Tonijem,Ivanom,Rikijem i Danijelom,vise necu nasmijavat Matiju i cijeli razred,vise s njima necu raditi nista.Jedino sta mi je zao je to da se nisam stigao bolje i prije sprijateljiti sa svima njima.Ali najbolje ce nam biti na Maloj Maturi,tamo cemo se zabaviti najbolje do sada,bit cemo do jutra ako bude trebalo.Ali bolje bi bilo da je proslava u petak jer bi poslije isli u Monvipartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty sta ne.Ja stvarno neznam sta da vise pisem u vezi ovoga zato jer me to baca u depresiju

ZELIM PUNO POZDRAVITI CIJELI MOJ NEZABORAVNI 8 D

- 20:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.