< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (21)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovaj dio je dosadniji dio

Ovaj je blog stvoren samo zato da ubjem dosadu,da mogu komentirati i da zabavljam ljude poput vas koji čitaju moj i druge blogove

Blog images

Blog images





Nešto o meni:
Zovem se Ray,rođen sam 3.5.1992 u Puli.Znači da sad imam skoro 16 godina.u.U horoskopu sam bik.Volim igrat play station2,volim komp i sve ostalo.VIse se niti ne vidam sa frendovima ali sta ces,zivot ide dalje ali ja i dalje mislim na vas,ali ko ce to procitat kad su me svi zaboravili i preko bloga i preko msn.JEBITE SI MATER PICKE JEDNE USRANE

Linkovi usranih budala osim nekih,a usrana budala nije samo jedan lik a ne cura

NARKOMANI


Melani
Jurooooooo
Matija
Katarina
Petra
Vanessa
Kate,Sabry i Marty
Bibi,Kika i Pupsy
Ivona
Samo Sabrina i Marta
Ivana TKD
Just Ray
Krešo ili šoKre
piliF
Mirta
Josipa iz Slavonije
Marija s Tkd-a
Pamela M
Sta Ivona prica o zdravom zivotu
Lucija,Marina i Paula







Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

aula


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Bigoo

Bigoo

blog layouts

blog layouts

myspace layout

myspace layout

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

image hosting file

image hosting file

Friendster images

Friendster images

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Friendster images

Friendster images











RRelaxing
AAltruistic
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Myspace layouts

Myspace layouts




Myspace layouts

Myspace layouts





image hosting for myspace

image hosting for myspace

subota, 26.05.2007.

Evo i mene

I tako.Kako kaze naslov evo i mene.Nije me bilo neko vrijeme valjda znate zašto.I evo odlucio sam napisati post o nečemu.Jako mi je žao sta vas nisam stigao komentirati ali od sad na dalje idem po redu u mojim linkovima.Svih ali bas svih cu komentirat.Valjda se ne ljutute na mene sta nisam stigao.Desilo mi se jako puno ružnih stvari koje nisu vrijedne spomena.Vjerujte mi imao sam jako teško razdoblje,jako jako jako teško.Sad kad sam se sjetio pisat post neznam sta da pisem.Ali evo,pisat cu o tome kako nisam bio u školi cijeli tjedan i bilo mi je bas ljepo ali s druge strane i nije.Znate ono,imate temperaturu i ne idete u školu ali ne možete izlaziti van.To je malo glupo ali nema veze.Znate sta nisam reko odavno,naravno da neznate pa evo:Pičke vrište kad me vide!!!!!!!!!!!!!roflroflroflroflroflroflroflrofl.Cool jelda.Sad malo prije sam stigao,sam bio na spomeniku i tamo smo pili vino pa me sad boli glava.A jebiga takav je život.Ali znate kako mi svi falite,ali najviše mi fali Melani.I opte jebiga,ali šta ja mogu kad mi je the bestkisskisskisskisskiss.A tako mi je žao šta nisam bio na parlaonici a kad sam tek cuo da smo pobijedili srce mi je poskočilo tako jako da sam morao skočiti od sreče.Kad malo bolje promislim ja nisam bio ni na jednoj parlaonici.Za prvu parlaonicu sam bio jako bolestan u glavi,nisam ne nego sam imao jako veliku temperaturu pa čak 40.Sad mi je žao sta nisam bio ni na jednoj jer mi jako dobro ide svađanje.Ali nisam ja bio kriv zato.U jebote kako sam se raspisao.
Pa idem ja sad malo na chat kod jura,ako neznate njegovu adresu evo vam je:Juroooooo.Svratite
Ae vidimo se caomahmahmahmahmahmah

- 23:36 - Komentari (17) - Isprintaj - #


subota, 19.05.2007.

PLUSKVAMPERFEKT

I JOŠ NEŠTO,AKO VAM SE NE SVIDA PJESMA SLOBODNO KAZITE PA CU JE MAKNUT AKO BUDEM STIGAO VIDJETI KOMENTAR

- 17:09 - Komentari (12) - Isprintaj - #


OPROŠTAJNI POST

ZNATE STA,MENE JE DOLAZAK LJETA UNIŠTIO.SAMO SE DRUZIM S FRENDOVIMA I VISE UOPCE NISAM NA BLOGU A JOS MANJE NISAM ZA PISANJE POSTOVAnaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty.NE,NECU GA IZRISATI NEGO CU GA BACIT NA LJETNI SAN.PA MOZDA AKO GA SE IKAD SJETIM CU NAPISAT KOJI POST
ZNACI TO JE TOkisskisskisskisskisskiss
POZDRAV
mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah

- 16:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #


petak, 11.05.2007.

Sta se to dogada samnom,pa to je DOSADAAAAAAAAAAAAAAAAA

bangbangbangbangbangbang.Ljudi moji meni je tako dosadno da neznam sta cu od dosade.Ali ne da mi je dosada nego je dosada i po tako da mi se neda nis pa ni pisat novi post.Ili nemam vremena ili mi se neda.Sad sam na informatici i pisem post ali cu ga brzo zavrsiti.Valjda me razumijete da sad neko vrijeme necu pisati
Ali nac cu malo vremena da napisem koji kratki post
BOK

- 10:04 - Komentari (25) - Isprintaj - #


subota, 05.05.2007.

Pre glupo za vjerovat

Dragi moji,ovaj post ce biti o mojoj nozi:Bilo je to danas ujutro kad me stara poslala u trgovinu s motorom.Ja sam lagano okrenuo motor i dao gas,a pošto sam bio na pijesku i bilo je mokro JA SAM PAO.A nisam išao ni 5 na sat.Ali to ne bi bilo ništa da meni motor nije zgnječio koljeno.Da samo znate kako boli,to je nešto ljudskom umu nezamislivo.Ja sam ljepo digao motor i išao sam u kuču to sve lagano obrisat.U početku nije jako boljelo ali poslije kad je počelo oticat sve je vise boljelo.Ali ja sam danas morao otiči na vjenčanje i išao sam i to u Buzet.Ali nažalost sam morao doč doma i otič na pregled u Rovinj.A frajeri u Rovinju su me poslali na kirurgiju u Pulu.Ja sam tamo jednostavno popizdio.Maaaaaaaa,čekao sam 4 sata da bi me nakraju pregledali i rekli mi da nije ništa i samo su mi stavili elestičan zavojludludludludludludludludludludludlud.Za taj događaj su naravno saznali niko drugi nego Riki,Ivona i Melani.Meni zapravo nije bilo žao da sam si to napravio nego mi je bilo žao zbog toga jer je kraj škole i moram ispravit poprilično toga i još neš.Meni se više neda pisat tako da idem


P.S Mislim da če me Ivona zezat zbog toga,neču nikom reč kako sam ja nju zezao ali zna ona




Pozdrav svima ali ponajviše Rikija,Ivonu i Melani
kisskisskisskisskissmahmahmahmah

- 21:45 - Komentari (71) - Isprintaj - #


četvrtak, 03.05.2007.

I evooooooo ga novi chat


Get your own Chat Box! Go Large!


- 17:33 - Komentari (24) - Isprintaj - #


15

Ljudi moji danas mi je rođendan ako niste znali.Ma jedva sam dočekao tih napokon 15 godina

roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl

ZATO VAS SAD MOLIM DA MI LJEPO ČESTITATE BAS SVI PA ČAK I ONI KOJE NE POZNAM.A ČUJTE IPAK SE SAMO JEDNOM NAVRŠAVA PETNAEST

- 09:01 - Komentari (23) - Isprintaj - #


srijeda, 02.05.2007.

IPAK GA NECU IZBRISAT
SVI SU MI REKLI DA GA NE OBRISEM
ALI MOZDA SU TO REKLI DA SE NE UVRIJEDIM A MOZDA I NISU


DALEKO OD TOGA IPAK GA NECU OBRISAT
AE SE VIDIMO


mahmahmahmahmahmahmahmahmahmah

- 15:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.