< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (21)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovaj dio je dosadniji dio

Ovaj je blog stvoren samo zato da ubjem dosadu,da mogu komentirati i da zabavljam ljude poput vas koji čitaju moj i druge blogove

Blog images

Blog images





Nešto o meni:
Zovem se Ray,rođen sam 3.5.1992 u Puli.Znači da sad imam skoro 16 godina.u.U horoskopu sam bik.Volim igrat play station2,volim komp i sve ostalo.VIse se niti ne vidam sa frendovima ali sta ces,zivot ide dalje ali ja i dalje mislim na vas,ali ko ce to procitat kad su me svi zaboravili i preko bloga i preko msn.JEBITE SI MATER PICKE JEDNE USRANE

Linkovi usranih budala osim nekih,a usrana budala nije samo jedan lik a ne cura

NARKOMANI


Melani
Jurooooooo
Matija
Katarina
Petra
Vanessa
Kate,Sabry i Marty
Bibi,Kika i Pupsy
Ivona
Samo Sabrina i Marta
Ivana TKD
Just Ray
Krešo ili šoKre
piliF
Mirta
Josipa iz Slavonije
Marija s Tkd-a
Pamela M
Sta Ivona prica o zdravom zivotu
Lucija,Marina i Paula







Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

aula


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Bigoo

Bigoo

blog layouts

blog layouts

myspace layout

myspace layout

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

image hosting file

image hosting file

Friendster images

Friendster images

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Friendster images

Friendster images











RRelaxing
AAltruistic
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Myspace layouts

Myspace layouts




Myspace layouts

Myspace layouts





image hosting for myspace

image hosting for myspace

nedjelja, 29.04.2007.

SUDNJI DAN

ZNATE STA LJUDI MOJI JA MISLIM DA CU IZBRISAT BLOG JER MI SE NEDA AMA BAS NIS
STA DA VAM JOS KAZEM
MOJOJ LJENOSTI NIKAD KRAJA




MISLIM GA IZBRISAT ZATO JER NEZNAM DA LI VAM SE MOJ BLOG SVIĐA ILI NE
ZAPRAVO JA SAMO PISEM O SEBI
NIKAD O VAMA

- 18:59 - Komentari (32) - Isprintaj - #


petak, 27.04.2007.

Ovo nemreš bilivat

Ma sta vi normalni?Izgleda da niste,pa dajte se pptrudite napisat novi post koji vam je.Ja se tu mucim ko neka budala,stavljam pjesme na blog i pišem sva sranja samo da biste vi mogli citat.A kako vi meni uzvracate,tako da ne pišete postove.Niko ama bas niko ne pise nove postove,dobro mozda samo neki i to rijetki.A ma boli me kurac za vas

- 14:16 - Komentari (18) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 23.04.2007.

Ma ja sam popizdio

Ja u ovih par dana stvarno više nemam inspiracije za taj jebeni blog.Kad nemaš nemaš.Jedno vrijeme sam čak razmišljao da ga izbrišem ali sam onda pomislio zašto bi ga brisao kad sam se tolko mučio za njeganamcornamcornamcor.Pa sam odusto.E,pa zašto mi vi ne biste predložili par tema pa možda čak i neš od toga napišem.
A još malo je gotova škola a meni je drugi tjedan rođendan.Napokon 15 godina-hahahahapartypartypartyparty.Ali neču se napit i gotovo.Ali stvarno ljudi moji ja više stvarno ne pijem.Ne pijem od prošlog rođendana.Ali da samo znate kako mi je ljepo ovako trijezan.10000 puta bolje,prošli put kad sam se napio molio sam boga da me otrijezni.Vi mi nečete vjerovat ali ja sam čak plakao da više neču piti.Svako tolko si zgrmim koji amaro,bambus ili africano(za one koji neznaju sta je africano to je fanta sa bijelim vinom).Ovih dana se samo gubim po blogovima ali najviše chatam pa mi stara sere sta sam po cijele dane na internetu(dobro ne bas po cijele dane ali veci dio dana).

Ali dosta o meni-sta je s vama,vidim da ste malo popustili s komenxima makar sam i ja
Ali ništa vi ne brinite idem ja sad odma pustit par 50 komentara svima kojima stignem

- 21:49 - Komentari (19) - Isprintaj - #


Meni je došla istina,a vama?????????





O tvojoj obitelji...
Tvoje ime je
a imaš godina
a u obitelji vas je:
a omiljena boja ti je:
a slusas:
a jel voliš svoju obitelj
a što tvoji roditelji misle o tebi: previse izlazi
a braca/sestre? da ih pustis na miru
a bake, djedovi i ostala rodbina? ne vole te
a kucni ljubimci da te zele izgrist
koliko te vole? - 49%
koliko bi te se htijeli rijesiti? - 45%
This quiz by kafkarina - Taken 50 Times.
New - How do you get a guy to like you?

- 14:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #


petak, 20.04.2007.

Ovo je ništa drugo nego smješno

- 10:16 - Komentari (12) - Isprintaj - #


Ovaj frajer nije normalan,ma samo pogledajte i komentirajte

- 09:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #


četvrtak, 19.04.2007.

M&M

Ovaj tekst nije o bombonima nego o maloj maturi.Ma ja bi stvarno htio da umjesto na vilasu bude neki izlet od barem 3 dana bilo gdje.Pa na Vilasu smo svako ljeto,tamo se kupamo čovječe.Bolje bi nam bilo da idemo na izlet pošto se rastajemo.To je moje iskreno mišljenje a vaše neznam.Možda bi neki rađe htjeli da idemo na Vilas.Ako bude na Vilasu još ču razmislit da dođem,doči ču samo ako bude ludo.A da samo čujete kako nam je razrednica sralaludludludludlud.Rekla nam je da se njih ne pita i da ne tražimo njihove ideje.Ma to je malo glupo,uostalom to nije njihova mala matura.Da samo znate kako nam je kenjala za parlaonicu,govorila nam je sta da snimamo.Ja se slažem da bi svatko trebao iznositi svoje mišljenje ali ne tako zapovijedati a meni je malo falilo da je ne neš odbrusim.Ja mislim da bi to bilo to




Ae bok


P.S Ste skužili da sam sam sebe stavio u linkove,znate ke dobar filing probajte i vi.I vezi onog da neću pisati postove dok ne dobijem dosta komenxa morao sam to prekršiti i morao sam napisati novi post kad sam imao jako dobru temu

- 19:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #


AMA STVARNO STE LJENI,ALI NE BUDETE CITALI NIS NOVO KOD MENE DOK NE DOBIJEM ZELJENI BROJ KOMENTARA A I NEDA MI SE PISATI PA MI JE TO KAO NEKA ISPRIKA

- 17:17 - Komentari (29) - Isprintaj - #


Uvijek koristite kondome

- 14:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #


utorak, 17.04.2007.

Ma ke štala

NEČU VAM PISAT POSTOVE DOK NE DOBIJEM JOŠ KOMENTARA

- 15:59 - Komentari (70) - Isprintaj - #


nedjelja, 15.04.2007.

To je sve

Znaci to bi bilo to od ovih praznika.Završili su i ovi i to jako glupo.Danas mi je bio najdosadniji dan u povijesti mog života.Probudio sam se oko 10 i tad je sve započelo.Ljudi mojo meni je jako dosadno i neda mi se pisat
ae bok

- 16:46 - Komentari (19) - Isprintaj - #


petak, 13.04.2007.

Jebite roditelje u zdrav mozak

1.Pratite ih svugdje po kući
2.Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime
3.Pravite se da imate amneziju
4.Pričajte unatrag
5.Zabijajte se u zidove
6.Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri
7.Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“
8.Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače
9.Govorite sve riječi iz filma
10.Iščipajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11.Nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12.Pričajte s olovkom
13.Imajte 20 zamišljenih prijetelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme
14.Pokušavajte se popeti na zidove
15.Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“
16.Zabijte si kolce u nos i oči
17.Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“
18.Jedite kosu
19.Primite ih za ruku i prošapčite „I see dead people!“
20.Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21.Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“
22.Pravite se da ste telefon
23.Pokušavajte plivati po podu
24.Kucajte im na vrata cijele noći
25.Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati

- 18:16 - Komentari (28) - Isprintaj - #


PROĆITAJTE MOLIM VAS





Mamino pismo sinu





Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. Ako dobiješ ovo pismo znači da je dobro stiglo. Ako ga ne primiš javi mi, tako da ti ga ponovo pošaljem. Pišem sporo, jer znam da sporo čitaš. Neki je dan je tvoj otac pročitao u novinama da se po statistikama većina prometnih nezgoda događa 1km udaljeno od kuće, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuće. Kuća je prelijepa, imamo čak i veš mašinu, ali ne znam radi li. Jučer sam stavila veš da se pere, povukla vodu i veša više nije bilo... Ovdje vrijeme i nije tako loše. Prošle sedmice
samo je dva puta padala kiša - prvi put je trajalo 3 dana, a sljedeći put 4. U vezi one jakne koju si želio, tvoj ujak Pjer mi je rekao da ako ti je budemo slali da skinemo dugmad, pošto su dosta teška, jer to bi više koštalo, tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u džep. Napokon smo sahranili tvoga djeda: pronašli smo njegovo tijelo kada smo čistili kuću.
Bio je u ormaru od onog dana kada je pobijedio dok smo se igrali skrivača. Prije nekoliko dana eksplodirala je boca od plina u kuhinji: tvog oca i mene je izbacilo van kroz prozor: koji osjećaj! Nakon toliko godina, otac i ja smo izašli van zajedno. Pošto već spominjem tvoga oca - dobio je novi posao! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... zaposlili su ga na gradskom groblju... održava travnjak. Tvoja sestra Julia, znaš ona koja se udala za svog muža... napokon je rodila! Ne znamo još spol, tako da ne znam jesi li postao tetka ili ujak...
ako bude curica, tvoja sestra će je zvati po meni... Čini mi se malo čudno da svoju kćerku zovem "mama". Tvoj rođak Pol se oženio.. po cijeli dan se moli pred ženom, jer je djevica. I da znaš da više ne viđamo tvoga Ujaka Isidora, onoga koji je umro prošle godine... A da ne govorim o tvom bratu Žanou.. on je grozan.. zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila.
Katastrofa !!!!!!
Dobro sine, neću ti napisati adresu, jer ne znam koja je. Porodica koja je ovdje prije nas živjela, uzela je kućni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. Ako vidiš Margarit pozdravi je, a ako je ne vidiš nemoj još ništa govoriti.

Mama koja te voli.

P.S. Htjela sam ti poslati nešto novaca, ali sam već zatvorila kuvertu.

- 17:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #


Ovih dana stvarno nemam inspiracije

Stvarno nemam inspiracije ovih dana tako da neznam sta da pisem.Ali znate sta,citao sam na blogovima o tom petku trinaestome.Meni je sasvim obican dan.Btw ja nisam ni znao da je danas petak 13.Ali negdje sam citao neke cudne stvari o tome.Tako da ako sto pronadem samo cu kopirat na blog jer mi se neda pisat...
Nastavit ce se...

- 17:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #


srijeda, 11.04.2007.

Ipak sam ja muško

Ove riječi mi je dala Melani a ja neznam sta da napišem ali počet ču ovako ali nemojte se smijat:





LJUBAV:Jedan predivan osjecaj koji ti pomaže da ti se kurac digne.Ne ne ne ne,samo se zezam.Idemo ispočetka:


LJUBAV:To je jedan osjecaj zbog kojeg se osjecas predivno i sav si u oblacima ili u 9 nebu.Ja vjerujem da su svi bar jedanput probali.Morate mi priznat da je to jedan tako dobar osjecaj da bi uvijek bio u njemucerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek.





SMRT:Opa smrt,e pa stvarno neznam sta bi o tome mogao govorit.Ali mgao bi rec da neki smrt vide svaki u svom svjjetlu.Neki vide npr kao ja:kad umres da odes u neki drugi svijet u kojem nema zla,novca i svakih drugih sranja.Ja iskreno neznam sta drugi misle tako da nemam puno za reczalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzaliven.









LJUBOMORA:To je vec nešto drugo.Ja sam isto bio par puta ljubomoran ali necu rec zašto ni na koga.Ali znam da nije ljepo biti ljubomoran zato jer možeš raditi neke stvari zbog kojih ce ti biti žao.To je stvarno neš glupo jer poslije kad se želiš pomiriti nije ti lako a pogotovo nije lako ako znas da si bio u krivu a nisi to htio priznat.









SREĆA:Ah sreca je neš predivno,srecu jednostavno ne možeš opisati jer je stvarno predivno.Ljepo je biti sretan zbog nekog drugog kao sto sam ja sretan jer je Melani sretna.Ah tako je to.
Svi osjecaji su dobri ako ih koristiš u dobre svrhesmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh



Ja sad ovo šaljem svakome kome se da pisati

SRETNO

Ali prvo da sad ja vama dam par rijeci:Tvrdoglavost,Radoznalost i Lijenost



- 22:39 - Komentari (9) - Isprintaj - #


Bit ce treme za oltarom

Mala Melani se krizma.Hahahaha,ne mogu vjerovat.A ja sam stalno mislio da se vec krizmala zato jer sam se ja krizmao prošle godine.To sam zapravo pročitao na njezinom blogu.Da nisam procitao ne bi ni znao.Mozda je cak budem isao vidjeti.Znas ono:frizurica,cipelice,ljepa odjeca itd.Ke ludo maaaaaaaaaa.Ovo je post na brzaka zato jer sam ovih dana u žurbi
Melani pusa i sve najbolje na krizmi
Tvoj jejoroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl

- 18:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #


petak, 06.04.2007.

Ma jooooooooooooo

Jebote kako mi je dosadno.Ja mislim da mi nikad nije bilo tako dosadno.Evo probudio sam se i odma sam krenuo na chat ali tamo nije bilo nikoga.Pa sam se sjetio da mi Petra stalno govori da napišem novi post.Ja zapravo neznam sta da pisem.Evo pisat cu kako mi je bilo za DAN ŠKOLE.Ujutro mi je bilo sve 5.Kad sam došo doma malo sam pospremio sobu i išao sam u Lucky s Yugijem.Bili smo do 4 i po i išli smo doma.Ja i još neki smo išli s busom u 5 i po.U Rovinju nas je čekala Gabrijela,pa su cure naravno išle neš kupit a ja i Gabrijela smo išli đir i pravac hotel Park.Tamo smo počekali druge i kad su svi došli počeli smo s predstavom.U početku me je malo bilo trema ali to u društvu prođe i sve je prošlo čak bolje nego sam očekivao.Ali poslije kad sam izašao moj je stari stalao s nekim tipom na kojeg se ja nisam obazirao.Ja sam ušao unutra da potražim staru i kad sam izašao s tim tipom i s mojim starim stajala je Anđelina.I kad je mala vidjela da da sam ja sin tom tipu mala je poludila.Počela je govorit kako imate dobrog sina itd.Pa me poslije stari zajebavao,ali nema veze.Malo kasnije je doso Riki po mene da idemo u Roxy.Ja sam pito Melani da li ide i ona ali nije htjela ić pa smo ja i Riki otišli.U Roxyiju smo bili do 10 kad me Melani nazvala i rekla da su ih murjaci uhvatili a oko nje sam čuo kako plaču.Onda me je opet zvala za pola sata da dođem na stanicu pa sam doso.Kad mi je sve ispričala ja sam se počeo smijat ko lud jer ih murja nije uhvatila nego ih je samo ispitala u prolazu.Pola njih se zguzilo a pola nije kao što je Valdi.On je morao zvat starog da dođe po njega da ga ne povedu u postaju i tako.Nekome je dan završio dobro a nekome nije.
Na kraju krajeva meni je dan bio sasvim ok

- 09:50 - Komentari (77) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 02.04.2007.

Zašto biti miljarder kad možeš biti MILJUNAŠ


Get Your Own Quiz!, More Quizzes


- 18:57 - Komentari (10) - Isprintaj - #


Lova do krova


Get your own Poll!


- 18:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #


AH TA LJUBAV


Created by Crazyprofile.com

- 16:03 - Komentari (16) - Isprintaj - #


nedjelja, 01.04.2007.

Nikad to neču zaboravit

Ljudi moji,jako sam u depresiji.A naravno da neznate zašto.Bilo je to ovako:Ujutro kad sam se probudio išao sam kod Yugija da nabacimo play.I krenuo sam ja kod njega-i vozim se ja tako kad ono buuum.Spičkao sam se u auto približnom brzinom 65-70.To i ne bi bilo loše da nisam slomio ljevu nogu na tri djela,čak su mi rekli da imam napuknuče vratne kralježnice.Da samo znate kako sam se usro.Sva sreča da nisam išao u Zagreb u bolnicu nego su me prebacili u Rijeku.A da samo znate kakva kazna sljedi jjjjoooooojjjjnamcornamcornamcornamcornamcornamcor.Ja jednostavno nisam svijestan kako mi se to desilo.Ali svijestan sam da je danas 1 april i da vas naveliko prcam!!!!!!!!!!!!!1
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAwinkyeswinkyes

- 16:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.