ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (21)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovaj dio je dosadniji dio

Ovaj je blog stvoren samo zato da ubjem dosadu,da mogu komentirati i da zabavljam ljude poput vas koji čitaju moj i druge blogove

Blog images

Blog images





Nešto o meni:
Zovem se Ray,rođen sam 3.5.1992 u Puli.Znači da sad imam skoro 16 godina.u.U horoskopu sam bik.Volim igrat play station2,volim komp i sve ostalo.VIse se niti ne vidam sa frendovima ali sta ces,zivot ide dalje ali ja i dalje mislim na vas,ali ko ce to procitat kad su me svi zaboravili i preko bloga i preko msn.JEBITE SI MATER PICKE JEDNE USRANE

Linkovi usranih budala osim nekih,a usrana budala nije samo jedan lik a ne cura

NARKOMANI


Melani
Jurooooooo
Matija
Katarina
Petra
Vanessa
Kate,Sabry i Marty
Bibi,Kika i Pupsy
Ivona
Samo Sabrina i Marta
Ivana TKD
Just Ray
Krešo ili šoKre
piliF
Mirta
Josipa iz Slavonije
Marija s Tkd-a
Pamela M
Sta Ivona prica o zdravom zivotu
Lucija,Marina i Paula







Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

aula


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Bigoo

Bigoo

blog layouts

blog layouts

myspace layout

myspace layout

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

image hosting file

image hosting file

Friendster images

Friendster images

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Friendster images

Friendster images











RRelaxing
AAltruistic
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Myspace layouts

Myspace layouts




Myspace layouts

Myspace layouts





image hosting for myspace

image hosting for myspace

subota, 31.03.2007.

Neki čudni vicevi

1:Bili dva kauboja u pustinji i našli su pušku i trebala im je(ke čudno)
2:Išle dvije žice ulicom i jedna kaže zašto
3:Ovaj je meni osobno najbolji:Vlak ide tračnicama 180 na sat,vjetar puše u suprotnom smjeru 160 na sat.Koliko če palačinki stati iza slonovog uha ako Pepsi košta 10 kuna?
A odgovor je:Jogurt nema kičmu
Malo je glupavo ali razbije dosaduroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Ovo je za kategorije čisti humor

- 20:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #


Kako mi je dosadno

Preko vikenda stvarno neznam šta da pišem pa se gubim po internetu i komentišujem druge.Kad vam je dosadno gubite se i vi malo po blogovima pa ljepo dođite do mog i komentirajte mi
pusa
by:zgubljeni matija

- 13:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #


četvrtak, 29.03.2007.

OOOČČČUUU KKKOOOMMMEEENNNTTTAAARRREEE

- 19:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #


ma zamisli...................

ma zamisli,danas smo ostali u školi do 6.to i ne bi bilo tako čudno da smo imali popodne ali imali smo od jutra.te glupe probe za dan škole,ali bilo je baš dobro,kad nam je završio 7 sat išli smo u pekaru ja i matija i kupili smo si za jesti pa smo se opet vratili u školu.u školi smo gledali američku pitu 4 i trajao je taman do 4 kad nam počinje generalna proba.ja moram pjevat.fotografirat i još ekstra moram pomoči oko mikrofona.malo mi je bilo dosadno dok sam čekao da moj nastup dođe na red.ali poslije je brzo prošlo s frendovima.ali najluđe je bilo kad je moj susjed manuel izgubio mob pa sam mu ga tražio po holu.čak sam mu ga i našao,bio mu je kod nekog klinca što ga je slučajno uzeo,neznam ni sam kako sam tog malog primijetio među svom tom djecomrolleyesrolleyes.a poslije mu je neko uzeo jaknu,ja sam poludio ali jaknu je sam našao.a šta češ,još je 4 razred i još je nepažljiv.i tako,4.4. nam je dan škole u hotel parku.ako se nekom da nek dođe

- 18:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #


utorak, 27.03.2007.

JJJJJJooooooooooooJJJJJJ

Opa,vidio sam da su mi neki komentirali da ih nisam naveo kao frenda.Ali ciljam na nekog,konkretnije na curu.To je moja najbolja prijateljica,kad ovo bude čitala znat če da govorim o njoj.Stvarno mi je žao što sam je zaboraviokisskisskisskisskisskisskiss
Morate reći da imam pravo,nemam valjda ja samo par frendova pa da svih mogu nabrojat,jebiga šta češ

- 20:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 26.03.2007.

Još jedan radni dan

Bio je to još jedan radni dan,ponedjeljak naravno.Bilo mi je malo glupo u školi jer mi se Petra smijala u školi jer sam se napio kod Tonija na rođendanu.A ja sam se njoj smijao zato jer ima sitni glasič.Danas smo imali neke probe pa je ona morala pjevat pjesmu od Beatlesa All you need is love a nije ju se niš čulo.Pola ljudi što ide samnom na probe ne poznam,ima ih ko mrava ili ko rusa kažem ja.Malo sam se raspričao s Ivanom iz 7b pa nam je Količka srala.A da samo čujete šta ona priča za mobitele po školama.Kaže ona:Ako vas vidim da me slikate ili snimate prijavit ču vas ministarstu školstva,biti čete po sudovima,starci če vam biti po novinama.A naša razrednica je još podržava,koja tipica.Nekad je stvarno ne razumijem.A ja i danijel se smijemo i govorimo da če nam puknut ekran na mobu.Ma kako ne razumije,ko da je meni stalo nju slikat.bangbangbangbangbangbangbangbangbang.Ma taj dan škole je meni malo dosadan jer stalno moramo ići na probe i ostajat u rovinju do 3,a još sam putnik.Šta oni misle da ja mogu dolazit i odlazit kad im se prdne.Opa,sad je počeo Kickboxer,makar sam ga gledao mali milijon puta uvijek mi je zanimljiv
Laku noć

- 21:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #


nedjelja, 25.03.2007.

Ispovijedi sonic3-a(part two)

...Tonija kako vozi novi motor koji je dobio za rođendan.Ja sam se tako htio voziti na motoru ali sam bio pijan pa me nije pustio da ne padnem.Ja mislim da su se svi vozili na motoru osim mene.Ja sam radio sranja na biciklu po glavnoj cesti i još pun kurac toga šta se ne sječam.Htio sam čak i razgovarati s nekom curom(valjda znate što mislim).Neznam što mi je bilo da se napijem,ja sam malo popio čim smo došli kod njega u stan tako da me drži do 8 i da me popusti za poslije.Ali to je mene tako jako udarilo da više nisam mogao doči k sebi.Pa sam lego a dalje piše u prvom nastavku.U školi ču mu se morat oprostiti zato jer sam mu se ispovračao po cijelom krevetu.Ja neznam da li se to može oprat,ja se jako nadam da da jer ako ne neznam šta ču.Doma su mi srali jer sam se napio a ja sam im stalno govorio da nisam htio tako jako.Stvarno je to izgledalo tako glupo,kad sam se probudio drugo jutro bilo me je tako sram toga šta sam radio.Oni koji su se napili znaju kako je to pa niti ne trebam objašnjavatiheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang Malo mi je sad glupo izači pred njih i sve im objašnjavati.Ali ne brinite,nači ču ja način da sve objasnim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vidimo se

- 11:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #


Jutro ne paše čovijeku moga tipa

Sad mi se neda pisati,ali ne brinite pisat cu za kojih 15 minuta

- 09:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #


subota, 24.03.2007.

vidm da su neki ljudi nestrpljivi u vezi onoga što se dogodilo na Tonijevom rođendanu.Ali ne brinite,reči ču vam sutra a do tada spavajte nemirno razmišljajuči što se dogodilo

- 23:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #


petak, 23.03.2007.

Ispovijedi sonic3-a(part one)

Bilo je to jučer.partypartypartypartypartypartypartypartyDa samo znate kako sam se napio,zapravo oni koji su bili tamo su vidjeli.Meni je bilo tako žao što sam se napio da sam počeo plakati.Bilo mi je žao zbog toga jer se nisam stigao zabavljat nego sam samo ležao u krevetu i stalno sam povračao.Netko je stalno ulazio i pitao me kako mi je.Jednostavno nisam mogao dočekati da mi to prođe pa sam zaspao.Propustio sam sve,nisam ništa jeo,nisam vidio tortu i kako Toni gasi sviječe.zujozujozujozujonutnutJa se zapravo sječam stvari kao da sanjam.Znate ono:nešto negdje radiš i želiš iči doma i odjedanput si doma.Dok sam bio pijan molio sam Boga da me otrijezni jer sam sam sebe žalio zbog tog čina.Kad sam se probudio vidio sam...

- 09:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #


četvrtak, 22.03.2007.

Stvarno dosadno

Kako mi je dosadno neznam sta da pisem.Npr:Tema za dan skole je John Lennon,ja moram pjevati i jos nesto.Danas smo imali generalnu probu i bilo je bas ludo.Ali najludi su mi bili klinci kad su vrištali.Bilo je bas dobro gledati nas osmaše kako se zabavljamo i došlo mi je malo žao što nam je ovo zadnja godina.Ipak sam s nekima bio 8 godina u istom razredu i sad odjedanput moramo se rastati.Ali jedva čekam dan škole,kako če nam biti ludo.Ja koji sam u publici moram pjevati pjesmu All you need is love.A ovi koji su nešto drugo moraju pjevat još hrpu pjesma od Beatlesa za koje nisam nikad čuo(žalosno).Ne mogu vjerovat da me Melani nagovorila da pjevam.Ali sad sam zbog toga sretan jer se više družim sa prijateljima.Kad sam bio 5 razred profe su mi govorili da je školsko doba najljepše doba,a ja im nisam vjerovao.Ali sad vidim da su imali pravo.U školi je tako puno zafrkavanja i spika.Stalno neko nešto izvali pa umiremo od smijeha.Nekad čak znamo i zgiljat pa zbog toga najebemo.A ko če drugi zgiljat ako ne ja,riki i danijel.Ali čudno je to da nekad idu s nama i toni i matija.Jebote di sam ja završio.Krenuo sam od Dana škole a završio sam na čudnim frendovima.Ali jebiga,teme lete kao i vrijeme.A znate kako se kaže:Vrijeme je novac a vremena nikad dosta!!!!!
Vidimo seBigoo

Bigoo

- 21:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.