svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


peace/war

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Zbrda-zdola, o rocku,metalu,jazzu,bluesu, o familiji, pa dikoji aforizam...Svašta pomalo, bez reda i obaveze.

Music Video:WISH I HAD AN ANGEL #4 (by Nightwish)

Music Video Code provided by VideoCodeZone.Com







MyHotComments
Graphics & Layouts

Linkovi

Neću od srca,hoću od plećke!

Svi smo mi budale manje-više.
....Ja sam manje!!!

ponedjeljak, 28.05.2007.

Janis Joplin

Janis Joplin (Port Arthur, 19. siječnja 1943. - Hollywood, 4. listopada 1970.), američka pjevačica.

U početku je bila pjevačica grupe Big Brother & Holding Company, a kasnije je radila samostalno. Njezina verzija pjesme "Me and my Boby Mcgee" postumno je dospjela na prvo mjesto američke top-liste singlova. Najbolji umiru mladi - tako otprilike glasi popularna rock' n' roll poslovica.

Predstavljali kao bjelkinju s glasom crnkinje. Uostalom, njezin uzor je bila crna kraljica Bessie Smith, najveća jazz i blues pjevačica svih vremena koja je također tragično preminula 4. listopada 1937. godine nakon prometne nesreće i gubitka krvi jer su je odbili prihvatiti u obližnjoj bolnici za bijelce. Nesretna bijela kraljica bluza Janis Joplin, nije se osjećala voljenom. Na posljednjem koncertu očajnim glasom viknula je publici: »Ja sam zvijezda, ali nitko ne želi spavati sa mnom!«Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| - 17:08 - ...set me free.... (2) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.