sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

nedjelja, 21.05.2006.

proslava,..

Jučer je naime moja najdraža baka slavila svoj 80-ti rođendan. I mogu reci da je proslava itekako uspjela,.. moja baka je prezadovoljna,.. a i ja se nemogu požaliti jer sam jučer na toj upoznala jednu fenomenalnu curu ,.. i ono baš smo se skompale,.. tak da sam se dog. sa njom da idemo vani sljedeči vikend,.. baš super ;9
i sta reci još?? Bilo je predobro ,.. a bilo bi još bolje da se opet tako okupimo ,.. malo više putqa kroz godinu ;9

a sto se tiče onih lijepih komentara nisu ni prvi , a ni zadnji, pa sto mogu,.. hmm,.. mogu samo reci da me vi jednostavno ne poznajete,. a to je vaš problem , a ne moj ,.. pa zato GET A LIFE!!
A vama curke još jednom hvala na podršci ;9 kissich ;)
odoh ja sada vježbati matematichu;)

- 11:56 - Komentari (39) - Isprintaj - #