sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

nedjelja, 30.04.2006.

jučer,..

E ,.. da,.. da,.. moram se pohvaliti,.. jučerašnji dan mi je čak bio i zanimljiv ;9 hehe i uzbudljiv ;9 hehe prvo me Anett probudila u 10 i 30 kako bi išle Teni kupiti poklon za rođendan ,.. i tako u 11 i 30 sam bila kod nje ,.. prošle smo sve moguće trgovine,.. i majice, ..i haljine,..smo pregledale,.. pa onda sve parfumerije,... i sve casual,.. trgovine,.. i nakraju smo joj kupile originalan poklon,.. ma vjerujem da ce joj se sviđati ;9 i tako kada smo to obavile otišle smo na kanu u Zanzibar i tamo smo se baš onako gospodski uvalile ,.. tj. izvalile u onim foteljama ;9 i tako do jedno 13h kada smo meni krenule kupiti poklon,.. a to je bio malo teži posao jer se meni neda ispreobavati te različite stvarčice. i tako na kraju smo kupile neku majicu i ok mi stoji ,.. i tako već je bilo 14 i 35 ,.. a ja sam se sa Silvijom dog u 14 i 30 i tako se ponovno ispričavam Silviji što sam kasnila. Nije se ona nista uzbuđivala kao što bi ja da mi je to netko isfurao,.. nista otišle smo u Art i zavelile se u separeu. i tako sat vremena smo brbljale,.. ma meni je baš bilo super s njom ;9 hehe
i dašla sam doma,.. iako mi je podsvjest govorila da moram nije mi se dalo pa sam malo mami pomogle slagati puzzle. i tako spožila sam par komada i onda me potjerala,.. pa sam tako jučer i uspjela nešto i učiti ;9
S tenom sam se dog da odemo đir u 19 h i tako bila sam malo s njom do jedno 22 i 30 i onda sam krenula doma spremiti se za vani ,..i naravno zakasnila sam tj. došla sam točno ;)nista pogledali smo neke slike na kompu i krenule vani,.. prvo da roksija i onda jedan đir pa u Club. ma tamo je bilo pre cool,.. iako sam plakala zbog količine dima u zraku ;)i tak onda smo malo skoknuli do championa i tako ,.. ma bilo je ludo vani,.. budem stavila slike
evo Anett i Elia na velikom molu ;9
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo mene u Clubu Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo i par slika iz championa ;) Free Image Hosting at www.ImageShack.us . . . . . .Free Image Hosting at www.ImageShack.us . . . . . Free Image Hosting at www.ImageShack.us. . . . . Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nista pozdrav ljudi i uživajte ;9 mah wave blabla rolleyes

- 13:34 - Komentari (9) - Isprintaj - #