sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

subota, 22.04.2006.

pozdrva,.. svima,,.

Evo dugo se nisam javljala,.. jer sam u Puli Free Image Hosting at www.ImageShack.us,.. kod bake i family,. pa onda nemam ni pretjerano vremena,. kako znam da vam je dosadio prijašnji post odlučila sam se nšto vam napisati ;9
Evo prošlih dana,.. moj prijatelj i moja jedna od boljih prijatejica imali su rođendan,.,.. budem napisala post o svakom samo kada stignem doma ,.. tako da ih možete i vidjeti ,.. pa onda malo se strpite ;9 hehe
Sta još reci ,.. u puli mi je super cool ,. stalno sam sa mlađom sestričnom,.. rolamo se,Image Hosted by ImageShack.us.. igramo,. a najmanje učimo ,.. što bih trebala ,.. ali mi se neda ,.. pa to stalno odgađam,.. i tako ,.. nikada mi nije dosadno ,.. jer uvijek sam u prilici nekoga tlačiti ,.. pa ,.. sam happy zbog toga,,..a da ima i jedan novi dečko u mojoj maloj glavici ,Free Image Hosting at www.ImageShack.us.. stalno razmišljam o njemu ,.. nemogu ga izbaciti iz glave,.. i tako stalno mi je na pameti ,., i nikako se nemogu skoncentrirati i raditi nešto pametno i korisno ,.. ahhh težak život,. ali kao i inače ja nemam sreće u ljubavi ,. pa se jadno osijećam zbog toga,. iako jednako osijećamo jedan prema drugom ;),.. najvjerojatnije neće biti ničega ,.. jer ne živimo u istom gradu :(,.. šmrc,.. i tako ljudi ,. nadam se da je vama bolje i da uživate još malo dok ne počne nastava,.. tj. do kraja proljetnih praznika ;)
i tako kako bi moja slatka sestrična rekal "preksutra je škola !! ,a ti tek sada pišeš post o tome ,.. CCCccc stvarno Melita???"
malo sam zakazala ,.. ali što se može ?? svima se događa,.. a pošto sam bila zauzeta,. nisam guilty ;)
pusa svima posebno ovoj maloj koja se sada nalazi tu do mene ,.. i ispravlja moje greške ,. i upravo se dere ;) hehehe
i pokušava me ubiti ,. ali se ja nedam ;9 hehe
ali ipak ona je moja mlađa sestrična koju jako volim ,.. a i ona mene ;) e da umalo sam zaboravila,.. i ona je otvorila svoj blogich,.. pa ljudi zato pogledajte i to čudo ;9 hehe pusa još jednom ;)
Melita

- 17:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #