sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

nedjelja, 02.04.2006.

prošao je i taj dan ;..

Eh ljudi moji jučer je bio prvi april ,.. dan kada trebamo nekome smjestiti, podvaliti šalu,.. ili slične st. ali nažalost ove godine mi nije uspjelo nikome podvaliti nikakvu glupost ,.. jer baš nisam bila inspirirana,.. neznam što mi se to događa ;) prošle godine sam imala dvije uspješne šale ,.. ali ove ništa.. :(
no dobro drugi put će biti bolje pa dogodine ,.. budem vam pričala. !! ;)
sta se još dešavalo ovih dana?? hmm pa jučer sam se nakod duga dva tjedna išla rolati i to na nagovor moje drage Suzy. i tako smo cijeli grad prošle jedno 5-6 puta. lijepo smo se napričale. bavile aktualnim misterijima i tako ,..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
navečer sam izašla sa Eliom ,, prvo do Roky-a gdje se nismo dugo zadržali , jer smo krenuli do nekog novo otvorenog kafića ;) koji se zove LCF- lucifer ;) kafić ili bar kako god je prespika ;) vjerojatno ču otiči još koji put sa frendicom tamo ;) hehe ,.. Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo upravo dak sada pišem post i moja mama gleda dnevnik na tv-u čujem kako je bilo zanimljivo na utrci formule 1 u Melburnu, za veliku nagradu Australije , bilo više nezgoda,.. monogi su izletili sa staze,.. a jednom nisam čula kome je crkao motor par metara prije cilje,.. jao jadniček ja mislim da bi se "ubila" da mi se to dogodilo.. ah svašta se događa u ovom ludom svijetu ,.. a nista to bi bilo sve pozdrav ljudi
i uživajte mi ;)Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #