sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

srijeda, 29.03.2006.

sta reci, još jedan rođendan,..

E pa danas rođendan slavi jedna jako zgodna cura,.. koja je samnom išla osam godina u razred, a sada ide i opću gimnaziju. nije baš da se često družim s njom ali sviđa mi se njezin karakter, ful je skulirana - flegma kako bi rekla Maja ;)
sto njoj poželjeti?? da bude sretna ! jer lijepa je,pametna, a i ful zabavna samo kada je bolje upoznate!! zato samo tako dalje!! pusa i uživaj ;)


a sada i ostalo ;)
hmm nemam sta reci ,.. jer ono sto bi bilo nije zanimljivo pa vas neću ni tlačiti ;)
jedino čega sam se danas riješila je to da sam se napokon slikala za osobnu i pasoš jer mi je istekao još malo pa če biti god dana,.. koliko sam vidjela na slici nisam baš zadovoljna ,..a li nisam mogla izvoljevati jer ipak čovjek mora raditi ,.. pa onda kako bude,.. samo da mi to bude gotovo dao 5 mj i sve če biti u redu. ;)
e da zamalo sam zaboravila.. jučer sam bila u puli i napokon sam si kupila novi karticu za fotich od 256 Mb. ha baš sam happy ;)
ali sada imam jedno pitanje,.. i ako netko zna neka mi odg jer me to već malo brine. naime ja sam kupila fotić koji ima onu bateriju za punjenje i sada me zanima da li ima to gdje za kupit jer to nisu one obične baterije nego onakva kakva se stavlja u mbitel. i kako sam jučer tako četka istraživajuči te kartice pitala sam par prodavača da li bi ja mogla kupiti i bateriju posebno jer kada mi ova crkne šta čU?? da bacim fotich?? hehe ta opcija me nimalo ne zadovoljava , pa zato ako netko zna da li imam za kupit neka mi javi meni treba baterija: LITHIUM ION BATTERY PACK LI-30B
evo to bi bilo


sve sve vas lijepo pozdravljam ;)

- 21:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #