sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

ponedjeljak, 20.03.2006.

jučer, danas, sutra,..

JUčer,..
ah jučer mi je bilo ful zabavno !!
bogla bih reci da nisam ništa radila za školu i da sam se cijelo vrijeme zabavljela što i jesam ;)
jutro mi j ezapočelo oko 12 i pol. onda sam oko 13 h zvala marka jer smo se dog za jednu šetnjicu. i dok sam ga čekala da se digle iz kreveta prošlo je točno sat i pol za to vijeme mi se pušilo iz ušiju !! ;) no nema veze, .. preživjela sam ;)
poslije kratke šetnice on je dpšao kod mene da mi popravi kameru, jer mi šteka slika , ali nije uspio pa sad uopče ne radi ;) haha onda smo se zajeb,,... s enekim balonima i
onda mi je poruku poslala Sivija ;)
kao da li cemo na kavu. naravno zašto ne ;9 ona je došla kod mene i svi onako lijepo smo išli na cugu ;) ne znam kako se zove kafić tamo neki na centenaru ;9 i tako malo smo brbljale i na kraju nam je marko kao pravi kavalir sve platio ;) hee evo nekih slika ;)

ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Silvija i ja ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


danas ,..
e da danas na tjelesnom sam se smotala i iščešila zglob i li neznam točno sto mi se dogodilo ali boli me,..
uglavnom dok sam se gubila fvatajuči loptu nekako sam krivo stala i izčašila taj nesratni zglob,.. neki čudan zvuk sam čula napravilo je škljf nekako tako neznambaš kako to dočarati ,.. ali nije nimalo lijepo zvučalo,.. došepaviula sam se do doma i cim sam se dočepala moba nazvala sam mamu. i tako sam išla kod doktora i ona me poslala kod ortopeda ,on me poslao na snimanje zgloba i nakraju se ispostavilo da je samo blago uganuče i da sam istegnula zglobne veze . da živa sam a sadakoliko zdrava neznam i zbog te nesreče nemogu u šk do četvrtka,.. ;)

sutra,..
sutra neidem u šk zbog svoje nezgode ;) i vjerojatno još par dana,.. ali neznam sta cu isfurati jer u srijedu pišemo sociologiju i nekako mi se čini da bi bilo pametno da odem na taj ispit ,) ajde cujemo se ljudi
kiss

- 20:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #