sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

nedjelja, 12.03.2006.

Dino Dvornik!!

Vidim da mnogi imaju taj naslov po blogovima , ili se on makar spominje!! Naime jučer je on bio u Monviu i puštao nam je super mjuzu ;) Na plakatu je pisala da počinje u 23h i da završava u 06. samo jedno od toga je bilo točno jer je on počeo puštati mjuzu tek oko 2 sata iza ponoči.
ja sam imala dogovoreno sa frendicamaiz razreda da ćemo ići , pa smo se našle kod marketa (tamo na početku zagrebačke) i točko kada je otkucala ponoč bile smo ispred Monvia. slobodno mogu reći da eje bilo prezno ;9 ali već ok 1 su se ljudi počeli skupljati;) i ništa aja i frendica popile smo jedan T. Grren i mene ja to zadovoljilo za cijelo večer jer nisam naviknuta ništa konzumirati osim soka od marelice ;) heh
i tako plesala sam i uživala jer sam vidjela sve moguče i nemoguče i baš mi je drago ;) jedno vrijeme sam bila čak i sa svojim bivšim i njegovim i mojim frendovima, a jedno vrijeme čak i sama jer su se svi pokupili doma. haha tako da sam jednim djelom išla sama doma
dok se frendica napokon nije javila i rekla da me čeka kod kuglane ;9 hehe
ništa pozdrav svima , a onima koji nisu bili poručujem da su puno propustili!!

DIno DvorNik
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Melita
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja spaljena frendica Jelena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tri zabušantice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj dragi frend MakY a iza njega se nalazi Ivan J. s kojim sam išla u vrtić!! i bili smo si baš dobri frendovi on mi jedini bio drag od decki u vrtiču!!! he he
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MaRio P. eh da on je plesao točno iza mene moj dragi stari frend ;) a i dobre cvike ima sta vi kažete??
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo još jednog Nikole! hehe:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Loran!! i mnoštvo ljudi hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u predsoblju haha nijew baš ali moglo bi se i tako reci!! Ilić je pokušao pobječi od blica mog fotića ali nije uspio , i robi!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to su one neke ima ih još ali ljudovi se ponavljaju, a neke nesmijem staviti ;) ;) hehe pozdrav svima još jednom

- 22:18 - Komentari (40) - Isprintaj - #