sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

četvrtak, 24.03.2005.

hmmmm,....

Dan je poceo veoma rano!! Probudila sam se u 6 sati, ali onda opet zaspala. Kada me Anett za 15 min nazvala i pitala me da li cu doci. teškim sam se korakom digla iz kreveta i polako pocela spremati. trebalo mi je dobrih 15 min da se spremim i usput ždrcnem nešto. Stigla sam. Cekala me ispred kuce sa torbom i dvije bilježnice. Naime u torbi su bile knjige koje trebam vratiti u knjižnicu jer ona nije stigla prije puta, a bilježnice su bile za mene jer naravno nisam pisala u školi. Ispratila sam je i krenula kuci. Na putu sam kupila dvije krofnice jednu za mene i jednu za moju najdražu mamu. papila sam i negla na kauc i brzao zaspala. Kad sam se probudila bilo je vec 10 i 30 a ja sam imala turnir u 10 ( iz šaha) malo sam zakasnila ali profesor se nija jako ljutio odigrala sam nekoliko partija. nije loše pobjedila sma cak 3 partije nakon godine dana ne igranja.
oko 1 sam došla dama i odmah se bacila na dogovoreni chat. naime imala sam dogovoreni chat sa Mirzom. tako mal0o smo se dodisivali i onda sam ja morala do Luli. MALO smo pricale jer se dugo nismo vidjele. Ispricele smo si sve ,moguce treceve i se podlosti bilo je zabavno. otišla sam,... jer je luli morala spremati kucu.dosla samk mado papila jednu malu sarmicu, pogledala dadilju i otišla u sobu . bilo je vrijeme da je malo složim . zapravo sam imala u planu citati anettine knjige ali nisam na kraju stigla jer se spremanje malo oduljilo i tako.
i sad sam na netu. pišem blog i chatam na iskonu.
pusa ANETTICI, LUANI, MIRZI, ostalima...

- 19:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #