<body> osjećam se high, mozak bye bye!!! - Once people start throwing wet stuff, I go inside. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


primite na znanje!

books are my passion

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

KNJIGE KOJE VOLIM

Sumrak
Mladi mjesec
Pomrčina
Praskozorje
Ponoćno sunce
sve od Harry Pottera
Srce od tinte
Krv od tinte
Smrt od tinte
Vještičje dijete
Mi djeca s kolodvora Zoo
itd.

CREDITS

dizajn: svinje od marcipana kostur: ldesigns


subota, 17.07.2010.
osjećam se high, mozak bye bye!!!


Happy sam siiii!!!
DA ljudi, vjerovali ili ne, JA sam happyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!
Kako neprirodno.
Sad, ovaj post nisam sigurna kad ću i hoću li uopće objaviti, alui bit pisanja jest to da se ja s nečim ne mogu pomiriti dok to ne vidim zapisano crno na bijelom i nakon što to netko pročita. Tada znam da nema nazad. A bogme, tako će i biti!
Daklemmmmmmmmm....
Kvragu tek sam sad skužila da me jučer komarac ugrizao. Uff čeeeešeeeeeeeee!!! Ma briga me.
E sad, da pojasnim stvar.
Ja sve radim u etepama.
Ja mijenjam mišljenje.
Ja ne mogu nešto slušati duže od 9 mjeseci.
Ova faza je toliko trajala.
Pod ova faza smatram da su me sad pucale stvari kao: Green day, Bon Jovi, Paramore, Muse...
Aliiiiiiiiiiii........................zeznuoooooo saaaaammmmmmm.......
UPOZORENJE:BARAC OBEĆALA SI I NEMAŠ PRAVO KOMENTIRATI NIŠTA ŠTO BI ME IZDALO!!!!
Ovako: bila ja na internetu kao i svaki odbogi dan i vidim ja _________________ (<----cenzura. dovoljno mi je neugodna činjenica da o ovome zapravo pišem, ne morate znati da sam baš TOTALNO prodana duša) u majke ti!!! Idem ja to viditi. I ZAJEEEEB.
SVIDJELA MI SE PJESMA ZA ČIJEG IZVOĐAČA/IZVOĐAČICU NISAM MOGLA ČUTI NI IME A KAMO POSLUŠATI PJESMU!!!!
E, sad, A.B. sam jučer rekla TOČNO o čemu se radi, a Alice i Em se uopće neću truditi.
Ne bi shvatile. Znam da ne bi.
A hvala lijepo ne treba mi JOŠ komentara o mom ukusu za glazbu. PA ŠTO ako su mi se nekad davno sviđali RBD? PA ŠTO ako volim klasičnu glazbu? PA ŠTO ako sam u stanu poslušati Lady GaGu?
Zar to definira kakva sam osoba?
Zar ne bih mogla izjaviti da...neznam....da se palim na Justina Biebera (majke ti odakle sam samo njega izvukla?!)???!!!!
Bi li me to učinilo lošijom ili manje vrijednom osobom?
Vama, blogerima to možda zvuči normalno. Ali u mom društvancu takva bi izjava izazvala pravu buru! Ma da bar običnu! ORKANSKU!!!!!
Ovo NE znači da više ne volim gore navedene bendove, samo znači da širim vidike.
Da nisam uskogrudna kao Em. NE, NEĆU navesti Alice, jer ona ipak nije striktno na rocku. I ima normalno mišljenje koje NIJE "jel ovo muško ili žensko-dvospolac "i slična sranja.
Nekako baš imam inspiraciju u zadnje vrijeme. Valjda je stvar u tome da nisam pisala Alice već ne pamtim od kad.
Kako bilo da bilo, nije me briga za tuđe mišljenje. Ustanovila sam da da sam bila potpuno u krivu. U vezi s tim nekim/nekom pjevačem/pjevačicom. I tako sam od sada odlučila početi isprobavati hrpetinu novih blesavih nepotrebnih stvari. Noćas sam probala spavati bez Pucka, plišane igračke bez koje nemogu, i uspjela sam!!!
Ponosim se sobom.
Tako sam odlučila da ću natjerati samu sebe da počnem slušati rap. Ouuujeeeeeaaaa. Ne mogu ga smisliti, ali ću probati. Možda mi se svidi? Ili ne.
Nema veze, bar mi neće moći reći da nisam probala!
Da, Alice znaaaaammm da imam sve puno pravopisnih grešaka ali me je za to trenutno briga odprilike u istoj mjeri kao i hoćete li vi odobriti ovo što mi se sada sviđa ili ne. DAKLE: nije me uopće briga.
Volim vas i sve, ali vi mi ne možete odrediti mišljenje i ukus.
Opet ću se vratiti na klasičnu glazbu. Dosta mi je razvaljivanja bubnjića. Možete probati pogoditi o kome se radi, ali pa makar pogodile od prve ja vam to neću priznati dok god se ne osjetim spremnom i dovoljno jakom da podnesem uvrede, neodobravanje, neuvažavanje... i sva popratna sranja.
Imam dojam da danas puno psujem.
Ah! Koga briga.
Ovo je opet jedan od dužih postova. Tako je to kad je jedina osoba s kojom tjekom dana komuniciraš tvoj pet godina mlađi brat koji ima zapanjujuć ukus za glazbu. Majke ti, mali ima 9 godina, a ima bolji ukus od mene! U svakom slučaju definiraniji. Ja mijenjam mišljenje o glazbi ali on ne. Uporan je na Bon Joviu i neću to probati promijeniti. Da ne ispadne prodana duša kao sestra. XD
Okej sad je dosta. Neću vas više daviti.
Eeeee da! Porezala sam se dok sam rezala lubenicu. Od sad mijenjam mišljenje i o noževima. Ne prilazim ni jednom osim onom za margarin na bliže od dva metra.
Krvi je bilo koda sam glavnu arteriju prerezala. Fuj.
Nema veze.
Dosta kukanja. Bacam se u potragu za novom pjesmom. Tj. novom verzijom stare pijesme jer je nisam tad slušala a sad mi je zakon....duga priča.

Voli vas i ispričava se zbog duljine posta, vaša retardirana, opako krvareća Bellica!





| Komentari 18 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.