...umor...



Totalno sam umorna........od današnjeg dana....
sjebana sva.... žasu.... trčkaram za malom klincezom cijeli dan.....
...i ko' da mi to nije dosta... slušam jednu te istu pjesmu...
8 h...bez prestanka..... katastrofa....da je bar pjesma dobra....
...wwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......la la la....la la la...la la la la.........
..in the jungle...bla bla bla.... the lion's sleep's tonight.....
...la la la la la....la la la.... wwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... i tako......
8673 puta za redom....... kaj je najgore..... sad nemrem izbacit
jebenu pjesmu iz glave..........JEL TO NORMALNO????!!!!!!!
...NE,NIJE........ali.... sjetim se preslatkog djeteta i svih gluposti
kojima me nasmijavala ta mala.... tak da.....ah.....a šta ću??!
..a ne jebe me to... danas mi je fakat dan D.... pala sam u neka
čudna razmišljanja...i sjetila se starih vremena....i.......hm....
..ma....sve to skupa....jako me zbediralo....i umorilo.....no
nononononononononononono

UMORAN....
UMORAN SAM,PRIJATELJU,UMORAN....
I OD ŽENA I OD VINA UMORAN...
KO' DA MI JE 300 GODINA.......


Pada noć, odlazim ti ja...
svako svom,a ja nemam kom'.
Možda negdje vjetar sreće
zalupit' nam vrata neće,
možda negdje nađemo svoj mir.

Hajdemo noge umorne,
čekaju nas ceste daleke.
Možda negdje vjetar sreće
zalupit' nam vrata neće,
možda negdje nađemo svoj mir.

NESRETNIK SAM OD ROĐENJA,
ČIJA ME TO RUKA PROKLELA....
SVE SAM PROŠ'O,SVUDA BIO,
ŠTO IMAO,IZGUBIO.....

Hajdemo noge umorne,
čekaju nas ceste daleke.
Možda negdje vjetar sreće
zalupit' nam vrata neće,
možda negdje nađemo svoj mir.

NESRETNIK SAM OD ROĐENJA,
ČIJA ME TO RUKA PROKLELA....
SVE SAM PROŠ'O,SVUDA BIO,
ŠTO IMAO,IZGUBIO.....
no

....hm........
..to bi bilo sve od mene....
..za danas...
KISSACH......




10.06.2007. | 23:53 |
17pljuni... | ..pa prilipi.. | * | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



vidi bljuvotine...


Opis bloga


bla....bla....


L_i_N_k_!_C_h_!


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Becky
Pinky
Emily
Petrica
Kornelija
Teich
Kraljica
moja narkomanka



TIME OF MY LIFE


I WILL ALWAYS LOVE YOU