ZBUNJOLA



zujo
Volim te....
puno više nego na početku...
..svaku sekundu volim te sve više..
i dok ti ovo pišem,
u svakoj novoj riječi
moja je ljubav sve jača prema tebi...
..i sve te više volim..
a opet..ne volim te ni približno..
toliko koliko ću te voljeti sutra...
..i tako iz dana u dan..
..iz sata u sat..
dok te ne prestanem voljeti..
..ali..
i onda ću te voljeti..
..samo...
puno manje nego
što sam te ikad voljela......

hm......
Eto,ljudovi,to bi bilo to....
Molim dotične osobe da me prestanu zvat RIA!!!!!!!
...hvala najljepša....
pozz Teici koja sjedi kraj mene....pozz Becky i Eni...
pusa........smijeh


08.06.2007. | 15:36 |
23pljuni... | ..pa prilipi.. | * | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



vidi bljuvotine...


Opis bloga


bla....bla....


L_i_N_k_!_C_h_!


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Becky
Pinky
Emily
Petrica
Kornelija
Teich
Kraljica
moja narkomanka



TIME OF MY LIFE


I WILL ALWAYS LOVE YOU