Da li znaš tko sam ja.......Ja znam tko sam...

srijeda, 02.08.2006.

- 04:42 -

Danas je dan...dan republike...

Što čini dobar životopis? Da li je to istina o sebi samima ili je to još samo jedna u nizu od self glorifikacija kako samoga sebe tako i svojih radnih sposobnosti...ma koliko god mi šutjeli o tome, ipak mi najviše volimo sami sebe...

Da li bi dobili posao kada bi u životopisu napisali, recimo...3 godine radio sam u dostavi "vrata do vrata", a 2 sam godine radio kao skladištar u razvrstavanju tehničke robe, a sada bi mi bila želja raditi kao administrativni pomočnik u Vašoj korporaciji...ne...3 godine stjecao sam iskustvo u telefonskom i osobnom kontaku s klijentima širom Hrvatske...nakon što je firma otišla u stečaj (ko ih jebe), karijeru sam nastavio kao kontakt osoba između distributera i krajnjeg korisnika u jedom od lanaca trgovina NajHajZvučnoIme...velika bi mi želja bila raditi u okruženju dinamičnih i ambicioznih ljudi (poput Vašeg)...da...

Bi se to moglo okarakterizirati kao laganje? Zar bi stvarno bilo bolje da napišemo...kompjuterski sam pismen i znam se služiti internetom, wordom i exelom...a od stranih jezika govorim i pišem engleski...ali najiskrenije...a talijanski i španjolski što sam naučio na sapunicama...od...informatički sam obrazovan u radu sa svim Windows aplikacijama, a od stranih jezika tečno govorim engleski (a da biste tu tvrdnju potkrijepili, napišete životopis na engleskom služeći se za ispravljanje gramatičkih pogrešaka englesko-hrvatsko-engleskim rječnikom teškim 4mb), a španjolskim i talijanskim jezikom se mogu sporazumjeti s nekom malo manje zahtjevnom klijentelom (budem naučio za potrebe posla)...

Tko nam može zamjeriti ako umijesto da napišemo...zadnjih godinu dana držim sve četiri u zraku, a povremeno skočim do Ljubljane, Trsta, Beča...napišemo...zadnjih godinu dana preorijentirao sam se na kontakte s inozemnom klijentelom u sklopu proširivanju poslova firme koja se bavi web-designeom...

Zar nije bolje da umjesto...molim Vas, primite me i biti ću najbolji radnik u Vašoj cijenjenoj firmi...stoji...bio bih Vam zahvalam kada bi ste moju želju za radom u dinamičnom okruženju ambicioznih ljudi, uzeli na razmatranje...s stovanjem...dykwiam ikwiam...

Može li nam netko zamjeriti što na kraju dana ipak najviše cijenimo svoje dupe...


P.s.GlobalUnderground - London - Danny Tenaglia - Disc 1




Klikni me

Pametovanje (3) - Na guz papir - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovu besplatnu scriptu mozete pronaci kod
webmajstora

Opis bloga

  • Ovo sam ja...u svoj svojoj nesavršenosti....neka pati koga smeta....JA SAM PRVAK SVIJETA!!!!:-)


    Counter, counter...who's got the most visited blog in the world?
    You....not...:)
Free Web Counter
Free Hit Counter

Links

My ICQ

  • 329-917-675



Misli....

  • "Odsada, moja će duša biti u svemu što sam upoznala na ovome svijetu: ja sam dolina, planine oko nje, Grad, ljudi koji hodaju njegovim ulicama. Ja sam njegovi ranjenici i njegovi prosjaci, njegovi vojnici i svećenici, trgovci, velikodostojnici, ja sam tlo kojim kročiš i izvor koji taži žeđ svakome..."




    "Kad štogod stvarno poželiš, cijeli svijet se uroti da to i ostvariš..."




    "Wellcome 2 d desert of d real..."




    "Kada sjedim pred vratima neke krčme
    ja, Ištar, božica,
    ja sam prostitutka, majka, supruga, božanstvo.
    Ono sam što nazivate Životom
    Premda vi to nazivate Smrću
    Ono sam što nazivate Zakonom
    Premda vi to nazivate Marginalnim.
    Ja sam ono što tražite
    I ono što ste pronašli.
    Ja sam ono što ste rasuli
    I sada skupljate kao moje krhotine."




    "Some kinde of magic you never should mass with...some kinde of people you never undressed with..."




    "Dobra djela nisu samo čuda...ništa lijepo nije samo san..."




    "Postoji teorija koja tvrdi da bi, kada bi itko ikad otkrio čemu svemir služi i zašto je ovdje, svemir smjesta nestao, a zamijenilo bi ga nešto još bizarnije i neobjašnjivije...postoji još jedna teorija koja tvrdi da se to već dogodilo..."




    "Nema ništa loše u razmišljanju o tome što učiniti...sve dok ne dođe trenutak da učiniš ono za što si rođen..."




    "Ne pokušavaj svinuti žlicu....to je nemoguće...jednostavno probaj shvatiti neminovno...da žlice niti nema...."




    "Ovo je mali korak za Hrvate, ali veliki za Dalmatince..."




    "U životu su dvije stvari važne...ljubav i prijateljstvo...tko dostigne obje, postigao je savršenstvo..."




    "Svijet ima smisla samo ako imamo s kime podijeliti svoje osjećaje..."




    "Ljubav je stvar za dvoje, gdje malom greškom nastaje troje...."




    "Za svako rješenje, žena ima problem..."




    "Niti jedno dobro dijelo ne prođe nekažnjeno..."




    "Put do pakla popločen je dobrim namjerama..."




    "...trough the lies, you were the truth..."




    "Moje ljubavi umiru čak i prije nego se rode! Najvažnije susrete dogovore duše čak i prije nego se tijela ugledaju..."




    "Put do ženskog srca vodi preko neočekivanog poklona u neočekivano vrijeme..."




    "Ponekad si pas....a ponekad hidrant..."




    "Jednog čemo se dana probuditi izumrli..."




    "Ako želiš druge učiniti sretnima...vježbaj suosjećanje..."




    "Tko ne može živjeti u zajednici ili je čak ne treba, jer je sam sebi dovoljan, taj nije član države, i prema tome je ili zvijer ili Bog.»




    "Prije nego kreneš, razmisli o posljedicama..."




    "Prelud da bi živio...prerijedak da bi umro..."





    "Čovjek je autonomni zakonodavac sveg ljudskog djelovanja. U tom samoodređenju i samoodgovornosti temelji se njegovo dostojanstvo i veličina ličnosti.!"




    "Laganje voljenima, smatram izrazom ljubavi..."




    Velika izjava malog čovjeka..."Nemože me niti jedna žena zadovoljiti, kao što mogu samog sebe..."...i kao potvrda intelektualne inferiornosti..."Nazvali su pizzu po meni...SELJAČKA!"...nisu pogriješili...:)




    "Sretan sam kao malo djete u tvornici čokolade + pogon gdje se igračke rade..."




    "Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna što jesi..."




    "Dok je govorio istinu, istodobno je lagao u kameru...savršeno..."




    "Život je putovanje praštanja..."




    "Ne vjeruj nitkome tko nezna kada ga se vrijeđa..."




    "Jučer je samo današnje sjećanje, a sutra današnji san..."




    "Najbolje u čovjekovom životu su njegova mala, bezimena, nezapamčena djela dobrote i ljubavi..."




    "Ne odobravam to što govoriš...ali do smrti ću braniti tvoje pravo da to kažeš..."




    "We hold this truth to be self evidence...that all man are created equally..."




    "S osmijehom započni svaki dan i prebrodi sve brige..."




    "Ništa nije žalosnije od starca opterećenog godinama, koji osim svoje starosti, nema drugog dokaza da je zivio. ..."




    "Baby, you're the right kinde of wrong for me..."




    "This kinde of certainty one can feell ones in a life time..."




    "Muškarac nipošto ne želi biti prijatelj neke žene, ako može biti njen ljubavnik. ..."




    "Sa ženama i neobrazovanim ljudima je najteže izaći na kraj. Kada ste intimni s njima, oni postaju drski, a kada ih ignorirate oni se uvrijede. ..."




    "Istina počinje u lažima..."




    "Sve dok čovjek ne bude sposoban da se oslobodi pohlepe i zemaljskih želja, ostat će uhvaćen u beskrajni krug ponovnih rađanja..."




    "Pazi što poželiš...moglo bi ti se i ostvariti..."




    "Nikada si nemoj dozvoliti da se zaljubiš u mene...netko će na kraju patiti, a to neću biti ja...."